掃呢頁CODE去手機

2018年8月9日 星期四

【半億身家玩神秘】子華神十年輸一半身家 混入地鐵人群企正車門(足本版) __,子華,黃子華,

包到冚都認得你啦,子華神!有才華嘅男人係特別耀眼嘅。黃子華向來低調,大熱天時,仍然戴帽、戴口罩現身銅鑼灣,熱辣辣等的士。咁都未夠貼地?逼地鐵又如何?雖 ...




包到冚都認得你啦,子華神!有才華嘅男人係特別耀眼嘅。

黃子華向來低調,大熱天時,仍然戴帽、戴口罩現身銅鑼灣,熱辣辣等的士。

咁都未夠貼地?逼地鐵又如何?雖然車廂擠滿人,但佢一啲都冇唔自在。

完成一連26場楝篤笑,黃子華進帳不少,但生活並冇改變,仍然樸實,全因以前多次投資損手。09年棟篤笑入面,佢自爆在十年間,於金融市場勁蝕4次,唔見咗一半身家。他笑稱:「我嘅座右銘係乜?輸少當贏,係輸淨少少當贏。」

雖然事後佢話,自己所講嘅嘢唔好唔信,但又唔好信晒。不過自09年起,佢投資的確變得保守,一搵到錢就買樓, 依家一共有四個物業,分別用自己同媽咪名義持有,而且長揸唔放。其中何文田豪宅,特別買俾媽咪住,非常孝順。

四個物業市值大約六千幾萬,全部都有升值。交完學費,果然精明好多。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!