掃呢頁CODE去手機

2018年8月16日 星期四

性感DEEP V 晒玉背 鄭秀文出新碟迎46歲生日 __,鄭秀文,

鄭秀文(Sammi)的精選專輯「BelieveinMi」於明天(17日)正式上架,一向鐘愛享受陽光的Sammi,特選在一個私人花園戶外拍攝唱片封套,今 ...




鄭秀文(Sammi)的精選專輯「Believe in Mi」於明天(17日)正式上架,一向鐘愛享受陽光的Sammi,特選在一個私人花園戶外拍攝唱片封套,今次她捨棄濃妝一切歸於自然,一切概念均來自她的構思!Sammi自言快踏入46歲,她如今仍然可以為大家唱歌,是一種幸褔及幸運,所以萬分感思,同時她抱著相信自己的信念,不時令她心中燃起無限力量!

Sammi今次選擇在花園拍唱片封套,因為她坦言最愛自然陽光,而且她亦是惜花之人,Sammi說:「我都鐘意花草樹木,而且想搵一個自然環景拍攝,今次啲衫係都有啲啲性感,係女性化中有啲中性感覺,無論著咩都好,係要將自己風格放入去,唔係衫『稱』住個人走,而係人帶住件衫嘅感覺出嚟,今次啲服飾組合我好鐘意,係我自己腦中係有啲槪念,各方面都配合得好好。」在服飾上出動多款服飾顯出剛柔並重,其中還有一件〈sexy mi〉的吊帶背心更露出滑滑肌膚,在化妝上亦較為著重自然感覺,Sammi笑說:「我想拍出嚟有皮膚質感感覺,所以事前要好好咁保養皮膚,做咗好多功夫架!」Sammi又自言今年生日便46歲,今天仍然可以為大家唱歌,感覺得幸運和幸褔,所以她十分感恩,她沒有想過自己可以唱到幾多歲,但她相信只要緊緊擁抱住「相信自己」四個字,就能在心中生出力量,讓自己在不同階段拼發出一個又一個新的自己!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!