掃呢頁CODE去手機

2018年10月8日 星期一

范冰冰醜聞:認罪後首發聲 范冰冰最掛住嘅竟然係佢! __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

佢個留言簡直係藝人典範……內地女星范冰冰上星期承認逃稅,被中國稅務總局罰款8.4億人仔,仲搞到同男友李晨嘅半億世紀婚禮撻Q收場,不過好在李晨依然不離不 ...


佢個留言簡直係藝人典範……


內地女星范冰冰上星期承認逃稅,被中國稅務總局罰款8.4億人仔,仲搞到同男友李晨嘅半億世紀婚禮撻Q收場,不過好在李晨依然不離不棄,仲示愛冰冰話「咱們一起渡過去」,真係Sweet到爆。

男友出晒面力撐,潛咗水嘅冰冰除咗發認罪聲明,佢都係唔見影,一路去到尋晚(7日)11點幾,佢終於都喺微博發聲,神神秘秘咁喺自己嘅超話(Hashtag話題)入面留言,連佢自己微博page都搵唔到,仲非常真摰地向佢嘅粉絲寫道:「感受到你們的心心念念!想你們![心]」嘩,潛水多日嘅冰冰一「現身」就話掛住粉絲,咁情深寵粉,唔怪得之佢出事以嚟,粉絲們都繼續追隨力撐,落力程度真係媲美男友李晨咁痴心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!