掃呢頁CODE去手機

2018年12月8日 星期六

毛舜筠曲奇店開張 同老公吵大鑊 __,毛舜筠,

毛舜筠曲奇店開張同老公吵大鑊毛舜筠開設嘅曲奇餅店今日喺炮台山開幕。舊年法國藍帶畢業後,毛姐就全程投入研發自家曲奇,經過年幾嘅時間終於成功兼開舖。今朝一 ...


  • 毛舜筠曲奇店開張 同老公吵大鑊


  • 毛舜筠開設嘅曲奇餅店今日喺炮台山開幕。舊年法國藍帶畢業後,毛姐就全程投入研發自家曲奇,經過年幾嘅時間終於成功兼開舖。今朝一早,毛姐媽咪、家姐、細佬一早到場支持,老公區丁平更落手落腳幫餅店做decoration。

    毛姐話噚晚喺舖頭做到凌晨一點幾先走,「間舖入面每一盒餅嘅絲帶都係我綁,噚日就加埋我大女一齊綁,每綁一條絲帶,就好似加咗一份心意同祝福。我做咗演藝事業四十幾年,從來未試過做第二樣嘢,而家有我嘅餅舖,係我自己親手造嘅嘢,嗰種感覺好特別,好開心。」

    問到同老公有乜拗撬,毛姐就話:「譬如曲奇嘅包裝又或者舖頭嘅設計,其實我已經覺得好好,但佢係美指,佢永遠都覺得可以再好啲。但如果要再做過,就趕唔切開舖,係dealine,佢最憎就係聽到『deadline』呢個字。所以我會氹佢,話而家已經好好,我哋開咗舖先,我會keep住有餅出,到時佢就再可以有新嘅design出嚟,呢招通常都過到骨,哈哈哈。」

    毛姐話除咗兩個女,呢個係佢同美術指導老公區丁平咁多年以嚟,第二次合作所生嘅「結晶品」,有好多愛喺裏面,就算期間我哋有幾多拗撬都好,都係覺得:「唔!老公係犀利嘅!哈哈哈!」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    開幕前,毛姐在廚房準備曲奇及飲品。

    楊受成亦送上花藍祝賀。

    毛姐親力親為,拎餅俾客人試食。

    細佬(左)、媽咪(右二)及家姐(右)合照。

    美術指導老公區丁平



    鍾意就快D Share啦!