掃呢頁CODE去手機

2018年12月16日 星期日

【一晚被打百幾拳】俾鄭嘉穎連環摑 何遠東肚腩瘀晒(足本版) __,何遠東,鄭嘉穎,

嘩,呢張咩圖嚟架?一撻撻瘀綠色嘅?唔係嘛,原來係肥仔何遠東個肚腩!搞咩整到一撻撻瘀綠色?想知點解,睇片啦!「我有不停嘅第一次,就係不停俾唔同嘅對手打, ...


嘩,呢張咩圖嚟架?一撻撻瘀綠色嘅?唔係嘛,原來係肥仔何遠東個肚腩!搞咩整到一撻撻瘀綠色?想知點解,睇片「我有不停嘅第一次,就係不停俾唔同嘅對手打, ...




嘩,呢張咩圖嚟架?一撻撻瘀綠色嘅?

唔係嘛,原來係肥仔何遠東個肚腩!搞咩整到一撻撻瘀綠色?想知點解,睇片

「我有不停嘅第一次,就係不停俾唔同嘅對手打,有張晉哥、釋彥能,我覺得自己好勁,我俾佢兩個打完都未死,其實已經係好叻,俾傑少(鄭嘉穎)點樣打呢?就係一手車埋嚟,因為我係一隻狗,佢成日都話,你無靈魂㗎咩?我話無㗎,跟住個變態大佬,我都唔慌會好得去邊,嗰一巴真係好應,我醒晒!亦都覺得幾抵嘅,咁樣車出嚟。到最後同彥能打,有一個組合係三拳加一腳,然後我就飛出窗,無問題喎!只係打咗百零次之嘛,個肚就即時瘀晒。」

為咗拍《葉問外傳:張天志》,肥東唔只要捱打,仲要硬食鄭嘉穎嘅連環掌摑!打到鄭嘉穎唔好意思,對住肥東做晒口型講「對唔住」,咁摑落去,又真係幾慘嘅!

話晒今次算係肥東入行以嚟,拍嘅第二套電影,除咗導演係袁和平,演員有張晉、鄭嘉穎同周秀娜,肥東有三十幾組戲,足足喺佛山拍咗3個月,佢真係搏晒命去拍!

最近,肥東同細細粒合作電影《你咪理,我愛你!》,兩位「重」量級演員,每次嘅演出都盡力做到最好,都係嗰句,付出未必有回報,但一定有人睇到你嘅努力!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!