掃呢頁CODE去手機

2019年1月16日 星期三

【咬實唔放】張繼聰冇打招呼記足10年 梁競徽:一直放了在心中好難受 __,張繼聰,

估唔到一件咁小嘅事,競徽竟然記足10年。(資料圖片)
每逢去到年頭年尾,總係有唔少人留言,回顧過去,展望吓將來,本來張繼聰噚晚都有喺Ig貼咗09年同19年嘅相,對比下10年前後嘅分別,點知竟然激發唔少網民 ...


每逢去到年頭年尾,總係有唔少人留言,回顧過去,展望吓將來,本來張繼聰噚晚都有喺Ig貼咗09年同19年嘅相,對比下10年前後嘅分別,點知竟然激發唔少網民留言,有啲仲幫阿聰出頭添!



事緣阿聰貼咗張喺09年影嘅相,嗰陣身形梗係冇O依家咁大隻,之後又貼咗喺19年影大隻佬相兼留言話:「2009-2019睇人哋嗰啲都好似冇咩點變,我就....不過老實,好感激呢10年,心境嘅改變比外表變化更大#10yearchallenge」正當大家都喺度講緊心態有乜轉變,改咗名做梁競徽嘅梁烈唯,突然衝出嚟留言:「話說10年前我在tvb五廠外的走廊遇見你,當時係夜晚,而你帶(戴)住副黑超!我跟你友好點頭 say hi!但你不理我直接走過~~~」



阿聰好快就留言話:「咁明顯我視力有問題」點知競徽似乎唔多接受,佢又留言話:「當時我好難受!一直放了在心中,就算之後大家認識了我也沒有問你為何!但這些年我終於知道,當時的你正受著很多壓力!現在我更加知當時的你為何會這樣,我知道一定唔會係因為你串(寸)!所以現在看見你很有自信很有魅力,我真的很為你感到開心!同時也給了很多動力和信心給我,其實真係要感謝你!感謝你的分享!」之後阿聰亦有話:「大家努力兄弟,應該純粹係發雞盲。」



不過有網民睇完之後,忍唔住代阿聰出頭,寸競徽真係好小器,一件咁小嘅事都記足10年,人哋都已經好禮貌咁回覆,點解仲要咬住唔放?



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!