掃呢頁CODE去手機

2019年1月9日 星期三

【拍拖3年】空姐女友疑懷孕 傳潘瑋柏美國登記結婚 __,潘瑋柏,

傳潘瑋柏嘅空姐女友Luna懷孕,二人已註冊結婚。網上圖片
【新增內容】38歲台灣歌手潘瑋柏日前被爆要結婚,「爆料者」仲係任職教授嘅潘爸,事緣潘瑋柏爸爸潘志偉喺課堂上,唔小心向學生透露囝囝即將結婚,即被瘋傳,事 ...


【新增內容】



38歲台灣歌手潘瑋柏日前被爆要結婚,「爆料者」仲係任職教授嘅潘爸,事緣潘瑋柏爸爸潘志偉喺課堂上,唔小心向學生透露囝囝即將結婚,即被瘋傳,事後潘瑋柏工作室澄清「目前未婚,也還沒有人願意嫁給他」,之不過今日台灣傳媒,傳潘瑋柏嘅空姐女友Luna懷孕,二人已註冊結婚。



據報道指,潘瑋柏同大陸空姐女友Luna於2015年7月開始拍拖,Luna時常出入潘瑋柏喺上海靜安區一個豪宅,為咗唔想俾人影到,Luna不時由潘瑋柏好友駕車接送,掩人耳目,直至有一位潘瑋柏同Luna嘅共同好友向台媒爆料,指二人已拍拖3年,消息仲話兩人已經喺美國登記結婚,而且女方已懷孕,即係潘瑋柏今年就升呢做爸爸,難怪身為淡江大學企管系專任副教授嘅潘爸爸,忍唔住分享喜悅!?睇嚟身在倫敦嘅潘瑋柏,又要再次澄清係唔係已婚?



稍後,潘瑋柏喺Instagram撰文回應,佢話:「我知道大家關心我的結婚大事,非常感謝。但是我不認為用透過『奇妙』的故事來杜撰是對的。結婚,生小孩等等都是大事,不是成為不實爆料的事喔~經歷這幾天的無奈與好笑,我相信我真的結婚生小孩會跟大家分享的。謝謝大家關心喔,本人去減重了,再會。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



傳潘瑋柏嘅空姐女友Luna懷孕,二人已註冊結婚。網上圖片 被傳結婚,潘瑋柏親自出面回應。(潘瑋柏Instagram圖片) 被傳結婚,潘瑋柏親自出面回應。(潘瑋柏Instagram圖片)

鍾意就快D Share啦!