掃呢頁CODE去手機

2019年1月11日 星期五

【爆相爆片】大圍進擊的大媽全裸 中學生們尖叫 __,爆相爆片,

裸跑大媽被警員制服期間奮力反抗。
裸跑大媽被警員制服期間奮力反抗。朋友之間輸賭,間中都會吹到波咁大話「輸咗我裸跑」,但現實又有幾多人會找數?不過呢,大圍呢位大媽,就真係唔知玩咩玩到咁大 ...


朋友之間輸賭,間中都會吹到波咁大話「輸咗我裸跑」,但現實又有幾多人會找數?不過呢,大圍呢位大媽,就真係唔知玩咩玩到咁大,竟然當街裸跑,注意返,係全裸,嚇到途人O晒嘴,噴晒飯!



職安真漢子O嘴

讀者劉先生噚日下晝近1點,喺大圍見到咁驚心動魄嘅呢一幕,當時佢由積泰里一幢大廈,見到一位光脫脫嘅大媽,同警員對峙,其間不停向住附近一間中學大叫,片段見到,一男一女警員雙手捉住大媽,但大媽依然周身郁,最終警員一下反手將佢按咗落地,另一位就好貼心咁幫佢冚上毛氈遮住裸體,之後又尷尬地行開。過咗冇耐,有一男一女便裝警員趕到,最後大媽由救護車送院。劉先生話當時咁啱係中學午飯時間,一班學生見到即刻尖叫,更加有人歡呼。

事件極速喺網上瘋傳,其中一張相影到身材肥胖嘅大媽跑經現場,不過相中嘅亮點,並唔係大媽,而係旁邊兩位職安真漢子O晒嘴嘅表情,佢哋呢個年紀,咩風浪未見過吖,但𠵱家俾大媽嚇到呆咗,真係「紅都面晒」呀!



爆相爆片

爆相畀$500、爆片送$1,000嘅基本獎賞外,仲會選出每周之星,每星期最高單日總點擊頭5名即刻科水$10,000,而每月15號至翌月14號期間獲得全月最高單日總點擊者,更可以成為每月盟主,額外獎賞$100,000,係$100,000!爆相爆片必須為本報獨家採用,一經刊登立即有獎!

爆相爆片WhatsApp:6383 6568



參加細則

1.爆相爆片必須由參加者拍攝。

2.若本報發現任何造假情況,將取消其參賽資格。

3.壹傳媒集團員工及親屬不可參加。

4.本報會保留採用爆相爆片與否和獎項分配的一切權利,如有任何爭議,以本報決定為準。




鍾意就快D Share啦!