掃呢頁CODE去手機

2019年2月17日 星期日

【隱居新加坡4年重新出發】韓君婷抑鬱變火柴人 回港跟媽咪渡最後歲月 __,韓君婷,

「當時好多謠言,有話我返咗去,又話我唔知去咗邊,其實我係返咗新加坡,因為我喺07年開始情緒低落,所以都用咗兩年時間睇醫生。」韓君婷說。當年有情緒病的韓 ...




「當時好多謠言,有話我返咗去,又話我唔知去咗邊,其實我係返咗新加坡,因為我喺07年開始情緒低落,所以都用咗兩年時間睇醫生。」韓君婷說。當年有情緒病的韓君婷,在港時大部分時間都收埋自己,在新加坡居住的父母和哥哥,就叫她返去養病。

事實,她在17歲時離開新加坡到香港發展,多年來一直一個人生活,回去跟家人一起,她感受到難得的親情,更明白到家人是她的後盾。不過四年半後,她自覺仍然很掛念香港,於是決定回港重新出發,她說:「咁多年無見朋友,行內同事,有少少擔心以前嘅感情仲喺唔喺度呢,但好彩我係大笑姑婆,好多時見到佢哋,都會好興奮咁撲埋去,又會擁抱,又會好開心咁傾偈。」未幾,韓君婷媽媽亦表示要回港跟她一起,她說:「媽媽七十八歲,喺新加坡一齊生活咗四年幾,之後都有香港、新加坡兩邊走,最後一年佢提出話想嚟香港陪吓我。媽咪本身甲狀腺有問題,同時患有肺癌,而且骨質疏鬆好嚴重。話想返嚟陪我,我話好呀,快啲返嚟陪我,我心裡面覺得時日無多。」

為要有更多時間陪媽咪,韓君婷決定辭職,兩星期後,媽咪入院,在醫院三星期離世。

「我諗每個人失去媽媽都會好傷心,我話畀其他人知,佢哋都會問點解我唔喊,我其實每一日都好想喊,但我諗媽媽會希望我笑。諗番起呢一年放工返屋企,見到媽媽都好開心,佢又會煮飯煲湯,又或者嗰晚想出街食飯,又會拖住佢慢慢行。有時又會嗌交。」她回憶。

韓君婷一直想擁有自己的家庭,她認為初戀男友可以交託終身,但可惜對方在02年肝癌過世,到第二個男朋友又未能成功

她表不會強求:「其實本身已經有一個家庭,只不過遺忘咗。」


鍾意就快D Share啦!