掃呢頁CODE去手機

2019年2月17日 星期日

【跌崩鼻後三年先敢處理】韓君婷剖白:望住塊鏡問自己可唔可以生活落去?仲抖到氣 __,韓君婷,

2010年,韓君婷因為情緒病困擾,決定離開香港,返新加坡跟家人同住,享受難得的家庭樂,但卻又遇上意外,不小心跌崩鼻,事隔數年,她終於可以剖白那幾年的感 ...




2010年,韓君婷因為情緒病困擾,決定離開香港,返新加坡跟家人同住,享受難得的家庭樂,但卻又遇上意外,不小心跌崩鼻,事隔數年,她終於可以剖白那幾年的感受。

「其實整傷鼻之後,又整唔番原狀,所以要好多謝之前抑鬱症。嗰段時間睇咗一位醫生,教咗我一個好好嘅方法,就係要懂得放低,但係放低之前,其實要做好多嘢,例如點樣可以做好啲,點樣可以搵到好嘅方法幫自己。因為撞崩鼻之後,期間有三年時間唔敢處理佢,之後至去做矯正手術。」

韓君婷當時站在鏡前,清晰問自己很多問題,然後逐一解答。

「無危害生命?」「仲唞到氣?」「咁樣能唔能夠生活落去?」

答案是,她不能回復97年當選時的樣貌,擺明唔靚,不過對生活沒有影響呀。最後,她決定接受自己,然後將經驗和其他有需要的人分享。

原來,意外後,受傷部位受細菌感染,她問過很多醫生意見,由於缺乏經驗,很多都沒不夠膽替她做整形手術。

「我諗住香港有好多奇難雜症都處理到,所以就決定返嚟香港,都係無整型醫生夠膽處理,既然而家無醫生我整到個鼻,不如就唔好理佢住,因為咁樣會喺心入面形成一種無形壓力。」她說。

尋找醫生,令這幾年累積的經驗,被一間美容院聘請,擔任皮膚顧問,幫有需要的人以淺入深解答問題。

最近一次搭的士,韓君婷表示司機以為她做整容手術失敗,她即時澄清自己是意外,司機知道真相後,隨即大讚她是甜姐兒,就算以前發福,都會自嘲有幽默感。韓君婷表示每天都有不同事情發生,只要記着開心的,每天都是GOOD DAY。


鍾意就快D Share啦!