掃呢頁CODE去手機

2019年6月1日 星期六

漢洋:自誇勁過張學友遭雪藏 漢洋等足30年開騷 __,張學友,漢洋,

囂張無極限!歌手漢洋假麥花臣場館舉行一連三場演唱會,獲黎瑞恩、陸詩韻等現身撐場,而梁漢文、張衞健、佘詩曼、姜皓文等好友則拍片支持。以全白西裝套裝登場的 ...


囂張無極限!


歌手漢洋假麥花臣場館舉行一連三場演唱會,獲黎瑞恩、陸詩韻等現身撐場,而梁漢文、張衞健、佘詩曼、姜皓文等好友則拍片支持。以全白西裝套裝登場的漢洋先帶來多首經典歌《紅色跑車》、《熱情的沙漠》及《不再猶豫》打開序幕,唱畢便熱情向觀眾打招呼:「等咗30年都係等呢啲聲!最鍾意企喺台上面,通常啲人都會讚好靚仔同好型,但你哋今日唔係睇靚仔,我自知唔係特別紅、多經典金曲,你哋係睇緊一個堅持咗一個夢想30年嘅人,同埋又畀我見吓朋友。」

於1989年的新秀歌唱比賽獲亞軍的漢洋,自認當年獲獎後變得自大:「當中有位評判羅文覺得我唱得好,收咗我做徒弟,更加覺得自己紅咗!」期後他獻唱師傅羅文的金曲Medley向他致敬,繼而自爆:「當時覺得好威、好巴閉,但之後就因為唔同原因入咗雪櫃,入咗雪櫃乜都做,例如地產、金融、Waiter,好鬼死辛苦、唔開心。」又自誇比得上歌神張學友,甚至更超班:「學友都唔係唱得好好,我後生過佢、靚仔過佢、身形又好過佢!基本上佢有嘅嘢我都有,佢冇嘅嘢我都有!」簡直語出驚人!漢洋「再接再厲」囂爆例出「十首眼紅金曲」自覺比原唱唱得更好,當中包括有羅文、李克勤、四大天王等的歌曲。

講到被雪後就去台灣出唱片,形容為第二次出道,再繼續誇下海口:「嗰時出親都係郭富城、林志穎,對自己嘅尊容都唔差!」然後便介紹當年的同路人張崇基、張崇德,三人合唱出《龍珠》。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!