掃呢頁CODE去手機

2019年8月9日 星期五

【步譚詠麟後塵】黎瑞恩忠粉扑爛親筆簽名CD洩憤 揚言仲要刪除合照 __,譚詠麟,黎瑞恩,

浸大學生會會長方仲賢本周二在深水埗鴨寮街購買觀星筆,被警方以「涉嫌藏有攻擊性武器」被捕。黎瑞恩就此事,星期三在私人facebook出Post說:「為確 ...


浸大學生會會長方仲賢本周二在深水埗鴨寮街購買觀星筆,被警方以「涉嫌藏有攻擊性武器」被捕。黎瑞恩就此事,星期三在私人facebook出Post說:「為確證雷射筆之安全可靠,試吓射完佢雙眼,通過安全標準嘅話,要求警方要立即放人兼道歉!」此帖旋即被截圖在網上瘋傳,有網民更留言表示未知小恩子會否步譚詠麟的後塵,被fans扑爛CD。



結果,今日就有fans在網上貼出有小恩子親筆簽名CD被扑爛的相片,並留言:「惟一餘下嘅香港CD其實想處置好耐,終於可以扚起心肝處置咗佢,簽名碟又如何,已全部粉碎晒,爽!想唔到我都有機會玩碎碟!還有兩隻黑膠未找返出嚟…黎小姐,為確證你嘅雷射碟安全可靠,試吓插下你雙眼,通過安全標準嘅話,我會立即道歉!#黎瑞恩」。有網民留言指樓主是真粉絲,樓主則回覆:「所以先咁嬲!」同時還表示:「我仲要刪除同佢嘅合照,見到佢就想嘔!」





------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9





有fans不滿小恩子的留言,扑爛親筆簽名CD洩憤。(facebook截圖) 有fans不滿小恩子的留言,扑爛親筆簽名CD洩憤。(facebook截圖)
普遍fans表示失望。(facebook截圖)

普遍fans表示失望。(facebook截圖)
 (facebook截圖)

(facebook截圖)

鍾意就快D Share啦!