掃呢頁CODE去手機

2019年9月25日 星期三

C君:最後大直路!C君過大禮着囍慶紅閃爆 __,C君,

等你派帖呀~組合農夫成員C君將與電台DJ黃天頤喺今年底結婚,早前天頤上節目時仲話自己一啲都唔緊張添,今日C君就喺網上甫出一張過大禮嘅相,並留言:「過大 ...


等你派帖呀~


組合農夫成員C君將與電台DJ黃天頤喺今年底結婚,早前天頤上節目時仲話自己一啲都唔緊張添,今日C君就喺網上甫出一張過大禮嘅相,並留言:「過大禮原來有咁多規矩咁多儀式咁多嘢,發明呢樣嘢嗰個人真係好勁,促進感情更加促進經濟,多謝!」而黃天頤就留言:「雖則過大禮有好多繁文縟節,但見到長輩的笑容,值得了。」


大合照中見到兩位主角C君同天頤着晒紅衫,夠晒喜慶,而呢個日子咁重要,作為C君好兄弟嘅陸永亦有出現,見證C君呢個咁開心嘅日子,一班圈中好友蔡卓妍、蕭潤邦等亦有留言祝賀!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!