掃呢頁CODE去手機

2019年10月5日 星期六

楊怡:媽媽70歲生日 楊怡楊卓娜大搞壽宴 __,楊卓娜,楊怡,

好溫馨呀!藝人楊怡同家姐楊卓娜同樣有孝心,呢日係楊媽媽嘅70歲生日,兩姊妹為佢搞咗個壽宴,並網晒相片。見佢哋預備咗鮮花同大壽包畀媽媽,咁有心思,難怪媽 ...


好溫馨呀!


藝人楊怡同家姐楊卓娜同樣有孝心,呢日係楊媽媽嘅70歲生日,兩姊妹為佢搞咗個壽宴,並網晒相片。見佢哋預備咗鮮花同大壽包畀媽媽,咁有心思,難怪媽媽笑得咁開心,而阿怡仲寫下長文指媽媽係佢嘅天使,仲話小時候佢守護佢哋兩姊妹,依家呢個重任就輪到佢哋:「每個人出生,身邊總有一個天使在守護著,無論你哭,笑,喜,鬧,疾病,富貴,貧苦.....天使都不離不棄,把最好的留給你,她能為你撐起一片天,即使有一天你累了,天使依然在撐著...我身邊的天使常常說,”你累了嗎?我不累,讓我為你做”....而我能做的是珍惜我身邊的天使,愛您,用你守護我的方法守護著您。70歲生日快樂,給我人生最愛最重要的天使,祝您健健康康,每天都開開心心,無憂無慮#媽媽我愛您 #happybirthday#我要對你更好更好更好 」


而卓娜留言:「最偉大!最美麗的母親!祝70歲生日快樂無比!身體健康!心想事成!笑口常開!#你的臂膀撑起一片天 #你的懷抱勝過陽光的溫暖!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!