掃呢頁CODE去手機

2019年12月22日 星期日

甄子丹:C2:甄子丹告別功夫片欽點張晉霆鋒接棒 __,張晉,甄子丹,謝霆鋒,

急流勇退!甄子丹早前宣布不再接拍功夫片,令一眾功夫迷相當失望,但他認為見好即收,絕不後悔,亦沒有不捨。他點名張晉及謝霆鋒有潛質做接班人,笑言往後日子除 ...




急流勇退!


甄子丹早前宣布不再接拍功夫片,令一眾功夫迷相當失望,但他認為見好即收,絕不後悔,亦沒有不捨。他點名張晉及謝霆鋒有潛質做接班人,笑言往後日子除了以幕後身份在功夫片揀蟀,亦會嘗試多類型片種,帶來不一樣的甄子丹。


自12年前電影《葉問》首集開始,「宇宙最強」甄子丹就與葉問結下不解緣,其後兩集亦反應不俗,《葉問4:完結篇》最近面世,一眾影迷期待故事新發展之際,他卻宣布此作乃其最後一部功夫片,意味《葉問4》是一個句號。


電影多年來受觀眾追捧,子丹固然高興:「大家對呢部戲有一定感情,一部經典電影好難超過第2集,第3集就會跌落嚟,所以拍完第3集都曾經考慮唔再拍落去,唔想破壞大家對呢部電影嘅印象,有段時間各自拍戲,但市場同觀眾希望繼續拍,好懷念呢個故事同人物,導演葉偉信又搵到新角度講故事,咁就拍不過我覺得已經夠,最好嘅嘢都要停,希望可以畀個圓滿句號觀眾。」


轉戰幕後揀蟀


回顧過去30多年演員生涯以拍攝打戲為主,當中不乏功夫片,子丹坦言體能仍然很好,要繼續拍攝同類電影絕無問題,但因未能從中再創造激情,故決定以新片作為跟功夫片說再見的作品,問到可有不捨?他說:「唔會,有觀眾會誤解我唔再拍戲,其實只係唔拍功夫片啫!之後我會做吓幕後,用我咁多年嘅經驗,同其他人分享。(有咩新進接班人?)好多個都有潛能,但要睇佢幾想要。張晉非常之好,謝霆鋒都好好,唔好以為佢只係煮食叻同靚仔,其實佢練咗好多年功夫。(會唔會開班授徒?)曾經諗過,但有建設性都係開多啲戲,因為要實習,現場多啲演出經驗係最有效方法。」


幽默細胞被遺忘


雖然被稱為動作演員,但子丹笑指當年首兩部電影都是動作喜劇,只是被觀眾遺忘,以為他不懂搞笑:「其實我有拍喜劇,近年賀歲片都有,唔一定係動作片,嚟緊都係呢個方向,同埋時裝動作片都會拍。記得以前喺觀眾心目中係時裝火爆角色,拍《葉問》時就對我演內向人物有懷疑態度,點知依家演咗呢個角色後,又掉轉叫我唔好演其他角色,所以每樣嘢都需要時間。」


髮型:Kenji@IL Colpo PP
化妝:Omix 梁梓駿
服裝:Dsquared2


更多新聞,請瀏覽東方日報頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!