掃呢頁CODE去手機

2020年5月23日 星期六

郭羨妮:愈大愈靚!愛女8歲生日 郭羨妮晒珍貴舊照 #郭羨妮

港姐冠軍個女係唔同啲~前港姐冠軍郭羨妮(Sonija)與老公朱少杰育有一女Kylie,唔經唔覺Kylie已經8歲喇!Sonija喺社交網上載囡囡出世時 ...




港姐冠軍個女係唔同啲~


前港姐冠軍郭羨妮(Sonija)與老公朱少杰育有一女Kylie,唔經唔覺Kylie已經8歲喇!Sonija喺社交網上載囡囡出世時嘅珍貴舊照,留言:「八年前的五月二十二日,你從我的身體走出來。記得當時感覺極奇妙,這個人真的從我肚子裏長出來的嗎?老實說,對你非常陌生😝。八年後的今天,你成為我生命中的最愛和知己良伴,也讓我學會了無條件的愛。只希望這隻小🐷能夠一生平安,健康快樂,媽媽便安心了。」靚媽鍾嘉欣都送上祝福!


相中嘅Kylie皺起眉頭,頭髮濃密,非常可愛!而依家8歲嘅佢亦遺傳咗媽咪靚樣,愈大愈靚,果然有其母必有其女,網民都話Kylie第時大個認真不得了呀!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!