掃呢頁CODE去手機

2020年5月4日 星期一

王君馨:姊妹五缺二 苟芸慧親整蛋糕賀王君馨生日 #王君馨 #苟芸慧

王君馨希望佢哋五個可以聚一聚。藝人苟芸慧向來鍾意整意甜品,早前仲專登去上堂深造,一手甜品功夫拍得住出面街買到嘅質素。聽日就係好姊妹王君馨嘅34歲生日, ...




王君馨希望佢哋五個可以聚一聚。


藝人苟芸慧向來鍾意整意甜品,早前仲專登去上堂深造,一手甜品功夫拍得住出面街買到嘅質素。聽日就係好姊妹王君馨嘅34歲生日,苟芸慧趁呢個機會大展廚藝,親手整咗個朱古力蛋糕,個面仲唧滿忌廉花,唔講真係以為係某某餅店出品,王君馨收到呢個蛋糕非常滿意,仲大讚好靚!


王君馨喺社交網上載慶生嘅相片,當年由五人組成的「處女黨」其中李亞男同苟芸慧都有出席,佢哋齊齊嘴嘟嘟錫壽星女,不過就未見鍾嘉欣同岑麗香,佢留言話除咗開心有蛋糕同花之外,呢十年嚟最感恩係收到一班好姊妹嘅友誼同愛護,仲話希望佢哋五個人可以盡快見面聚一聚。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!