掃呢頁CODE去手機

2020年5月22日 星期五

【自治全失】《國安法》殺埋身人人自危 杜汶澤:我坐完出嚟再開騷 #杜汶澤

《國安法》殺到埋身,今日有消息指北京將會盡地一煲,於下周四表決,有機會繞過立法會審議,公佈「港版國安法」議程。由於《國安法》比起當年提出的23條立法建 ...






《國安法》殺到埋身,今日有消息指北京將會盡地一煲,於下周四表決,有機會繞過立法會審議,公佈「港版國安法」議程。由於《國安法》比起當年提出的23條立法建議,當中涉及的範圍更廣闊及內容更辛辣,因此令不少人擔心一旦在香港立法,將會後患無窮。

其中一直敢言的杜汶澤,原定在11月舉行「香港企硬」6場talk show,而屆時talk show內容很大機會會涉及政治和社會議題,如今《國安法》隨時在香港立法,無可避免衝擊talk show內容,甚至能否開騷亦存疑。對此,杜汶澤在facebook以黑底白字留言說:「各位買咗飛嘅朋友,如果國安法實施後我俾人拉咗,我係絕對唔會退飛,大家保留門票,我坐完出嚟再開。不過騷名可能會改為Shut Up Hong Kong,敬請原諒。」同時,他還以藍底白字,並以英文及簡體字寫上「我愛中國」。之後,阿澤再留言說:「好奇問下啫:點解大家咁灰咁驚訝?咁請問大家過去嗰一年,面對緊嘅係咩嚟㗎?期望敵人仁慈,究竟係咩心態?攬炒,唔通只係口號?原來你當玩㗎?又等選舉呀?」又指周圍叫人delete post的人,比藍屍更垃圾。

至於不時表達訴求和意見的黃耀明,亦有就國安法在facebook表態。他留言說:「歷史會記住誰出賣了香港人,誰蔑視人權與普世價值!!」而邵仲衡則抱樂觀態度說:「馬照跑,嘢照炒,雷聲大定啲嚟!」

另一方面,今日很多人在Google無法搜尋有關「黃色」或「黃色經濟圈」字眼,有多位藝人亦有在facebook發聲,表示在留言和上載圖片時均告失敗,其中身在台灣工作的黃秋生說:「What the hell happened with you fb? Don't let it happen again! 」藝人阮民安則語帶嘲諷說:「真的,我就是辣媽的愛我的早國!測試,呢個出唔出到!」而前港姐譚小環老公渣哥,亦說:「Testing試到第3次得咗!」藝人梁芷珊就點了一首自己填詞、由Sammi主唱的舊歌《宿命主義》勉勵自己說:「無呀,試吓呢個post又出唔出到之嘛。想點隻歌,自己作品,宿命主義。我想講,我同歌詞裡面所描繪嘅唔同,我真係好硬頸,寧願咩都唔要,唔會遷就任何人,尤其是而家呢個人生階段。宿命,ok,但做人唔可以退縮。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》



杜汶澤在facebook表示無論如何,個talk show都會繼續。(facebook圖片)


阿澤更以簡體字留言「我愛中國」。(facebook圖片)


阿澤之後再留言,指叫人刪post的人比藍屍更垃圾。(facebook圖片)


黃耀明留言:「歷史會記住誰出賣了香港人。」(facebook圖片)


梁芷珊點了自己填的歌《宿命主義》勉勵自己。 (facebook圖片)


邵仲衡和阮民安亦有在facebook留言。 (facebook圖片)


渣哥表示自己試了3次才出到帖。(facebook圖片)


身在台灣的黃秋生,問今日facebook發生甚麼事。(facebook圖片)



鍾意就快D Share啦!