掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

陳振華太太千字文怒數老公N宗罪 借錢偷食兼打女兒打到流血 #陳振華

曾在TVB劇集《金宵大廈》中飾演南亞裔警員「RajSir」的37歲印度裔演員陳振華(Ricky),因為在香港土生土長擁有一口流利廣東話而獲得不少出鏡機 ...




曾在TVB劇集《金宵大廈》中飾演南亞裔警員「Raj Sir」的37歲印度裔演員陳振華(Ricky),因為在香港土生土長擁有一口流利廣東話而獲得不少出鏡機會,除了在TVB參演多套劇集,亦有份出演ViuTV真人騷《兩面不是人》及《對不起 標籤你 II》。他的太太Alison昨日(5日)在社交網站寫千字文怒斥Ricky人品極有問題,不但脾氣差、將家中的錢全數袋落袋,甚至偷食「北姑」後再向外唱衰自己,並澄清現時兩人經已沒再聯絡,文字間亦難掩憤怒。

陳振華在《金宵大廈》飾演一名少數族裔香港警察。(無綫電影畫面截圖)


Ricky和鄧佩儀在《金宵大廈》飾演情侶。


Ricky曾出演多個節目。(影片截圖)


Ricky於5年前在同鄉喬寶寶的介紹下入行,他多次在節目上由於南亞裔演員在香港始終沒有太多機會,為了養妻活兒只能把演藝事業當作副業,正職則為髮型師。不過Alison卻大爆Ricky根本沒有顧好養妻活兒的責任,幾乎將所有錢,包括女兒利是錢、政府資助津貼、朋友的接濟錢等等都全數袋走北上偷食「北姑」,之後更會四處借錢,更聲稱「老婆成日攞佢錢」,而且他多年來只在分開前數月給予過約2萬元生活費。

Alison數出Ricky多宗罪。(網上圖片)


Alison坦言Ricky就算銀包只剩下10元都不會放過,自己亦試過沒錢食飯而向開餐廳的朋友求助:「我同個女食都冇得食!學費你唔交累到個女冇書讀要退學!同你捱咗咁耐換返嚟就係呢啲?為咗隻廣州雞棄埋個女都算,仲要同人哋唱完我再唱衰個女,你有冇人性㗎!」

(Instagram:@rickyricky807)


她亦大爆Ricky為了建立起好男人形象,扮積極找記者做訪問,然而他卻是連有工開都懶得去的人。早前Ricky與容祖兒拍廣告時更當眾在片場發脾氣,Alison亦感到相當尷尬:「人哋Joey拍咁長時間都未發脾氣,你喺片場發晒爛渣同我講話要X人,又叫人拍你先!話人阻住你返大陸拍嘢!態度又差!唔知真係以為你係國際巨星,連Joey都差啲要行埋一邊讓你拍先!」

Ricky和囡囡於上年年尾與容祖兒拍廣告。(網上圖片)


至於女兒,Alison亦對Ricky毫不留情面地指責:「出世咁耐你一件玩具都冇買過畀個女淨係送過一包糖咋!個女記到而家呀!嗰隻糖你個女以前唔食㗎!因為你佢鍾意咗呢隻糖,話你買過畀佢!成日都叫我買!因為佢好開心係你送畀佢!」她表示Ricky試過瞞住自己出手打女兒,甚至打到她流血:「係你自己對個女衰令個女討厭你!係邊個掉低個女一個人喺餐廳走咗去,最後要餐廳嘅人打嚟搵我我先知道?!係邊個打到個女流血?!係邊個成日打個女個頭話個女賤?!係邊個一巴巴打落個女度!係邊個成日講粗口鬧個女嚟威脅我?!」

Alison表示Ricky試過瞞住自己出手打女兒。(Instagram:@alisonlee929)


Alison表示與Ricky做多年夫妻,一早就感覺都對方出軌:「你登台係女都撩又身體接觸,咁我都唔係盲㗎!一個瞓係自己隔離嘅人180度變我唔會乜都唔知吓話!」她坦言現時心已死,並呼籲Ricky盡快回香港辦離婚手續:「本來冇得罪你,只係因為你自己有北姑而分開,你都可以癲到連公屋都特登取消埋唔畀我同個女!係你當咗自己大明星之後就去叫雞呀!收嘴唔好再抹黑我同個女!同埋麻煩盡快回港辦理離婚手續!」

Alison叫Ricky盡快回香港辦理離婚手續。(網上圖片)


最後,她亦宣布與Ricky割席,並呼籲被Ricky借錢走數的人報警求助:「本人跟件垃圾香港印度裔演員陳振華先生早已分開,並沒有見面及聯絡,佢最近喺出面周圍問人借錢走晒嗰啲數與我無關,我建議咁多位最近不約而同地曾經搵過我嘅受害人報警。」

喬寶寶於2014年公開指責Ricky的哥哥陳彼得借錢不還。(葉志明攝)


事實上,Ricky的哥哥陳彼得同樣經喬寶寶介紹下入行,卻於2014年被喬寶寶公開指對方借5位數後不還,Ricky當時為哥哥護航指:「未還啫,邊個話唔還。」


來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!