掃呢頁CODE去手機

2020年8月7日 星期五

【重複犯錯】森美方力申戴「皇帝的口罩」開工 網民鬧爆害自己又害人 #方力申 #森美

(新增回應)林鄭政府防疫無能,武漢肺炎在港爆發第三波,娛樂圈亦相繼有人「中招」,人心惶惶。不過,繼陳貝兒和區永權日前戴上透明膠口罩主持《東張西望》,森 ...






(新增回應)

林鄭政府防疫無能,武漢肺炎在港爆發第三波,娛樂圈亦相繼有人「中招」,人心惶惶。不過,繼陳貝兒和區永權日前戴上透明膠口罩主持《東張西望》,森美昨晚在IG貼上他和方力申戴透明口罩的合照,結果被網民鬧爆。

日前,區永權和陳貝兒上載戴上透明膠口罩做節目的相片,事後接受傳媒訪問,更直認口罩由公司從日本訂回來,方便主持上鏡用,不少網民都質疑口罩根本沒有防疫功效,故森美昨晚上載膠口罩的相片,網民反應都好大,即使森美未有像區永權一樣在鏡頭前左擰右擰,表現得對口罩相當滿意,還疑似自嘲,留言寫:「皇帝的口罩,用嚟煮拉麵防止流口水一流,我哋開拉麵舖你嚟幫襯?」似乎都覺得他戴的口罩,更適合用於食肆,但網民始終認為他沒有防疫意識,紛紛留言質疑其做法。

不少網民表示對森美失望,留言包括「唔好害自己,唔好害埋人」、「點解明知冇用都要戴」、「唔防病毒唔明帶黎做乜,做show?」、「為五斗米折腰嗎? 以你嘅智慧.... 非常失望」、「大吉利是咁講……真係中左返屋企惹到老婆仔女商台上下咁樣好咩?」亦有人擔心森美健康,提醒他不要搵命博,還呼籲他隨拍檔阮小儀離巢,不要再留在大台。

今日森美接受《蘋果》,被問到膠口罩無防疫用途時,森美透過短訊回覆說:「口罩本身用處係防止口水噴出嚟,防疫嘅作用就唔高,但本來我哋出鏡係無口罩,所以都叫做係公司畀我哋少少嘅保護囉!」

森美在社交平台上載和方力申戴膠口罩的相片。(網上圖片)


有人對森美表示關心。(網上截圖)


網民留言質疑口罩無用為何仍要用。(網上截圖)




區永權和陳貝兒日前在鏡頭前開心展示新口罩。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!