掃呢頁CODE去手機

2020年11月21日 星期六

張松枝望辰叔再現 李日朗跟黃榕操fit甩肥肉 #張松枝 #李日朗 #黃榕

(蘋果日報)ViuTV劇集《二月廿九》鐵定明年開拍續集《940920》,名字取自劇中男女主角余家聰(劉俊謙飾)和Yeesa(吳海昕飾)穿越後的相認密碼 ...




(蘋果日報)


ViuTV劇集《二月廿九》鐵定明年開拍續集《940920》,名字取自劇中男女主角余家聰(劉俊謙飾)和Yeesa(吳海昕飾)穿越後的相認密碼。劇中枝線不容忽視,飾演Yeesa父親辰叔(張松枝飾)充份表現一段沉默寡言父女情,續集他會否有份參與呢?

今日張松枝在深水埗出席禁毒電影創作比賽活動,對拍續集一事還未收到通知,但隨時準備就緒:「暫時未清楚,當然想拍啦,今次會香港同台灣,我哋嘅班底合作好開心有默契。」松枝不會太現實只講金:「佢哋清楚我價錢,唔會刻薄我,亦唔使加碼,佢哋明白。」松枝坦言因疫情關係近一年沒有返大陸工作,香港工作也受影響,幸好有廣告,並笑言:「嚟緊會做一啲醫學美容代言,你睇我個樣係咪變咗?留待下月公佈,盡量回春,驚到時要拍辰叔前傳措手不及,做唔到後生。」松枝原定已安排明年電影工作,未知會否因疫情受影響。

李日朗和黃榕近日接連孖住出活動,二人相識19年,近日變成教練和學員關係,黃榕說:「而家我係佢健身教練,最初佢質疑我嘅能力,證實咗我舉啞鈴係重過佢。」李日朗首次跟隨女教練健身:「真心欣賞黃榕,我哋未入行時已認識,睇住佢做𡃁模、打碟、健身教練同健美小姐。」黃榕想把李日朗操成大隻仔,稱讚對方唔怕辛苦。李日朗急減肥否認為結婚作好準備,他說:「唔想自己癡肥,近日肥咗8磅,成個人好鈍,唔想咁快就演中年墮落角色,仲可以扮多1、2年小鮮肉,冇理由咁快自甘墮落。」

張松枝喜聞《二月廿九》開續集望辰叔再現。(蘋果日報)


李日朗最近肥了8磅,自覺成個人有點鈍,故近日積極健身。(蘋果日報)


黃榕擔任李日朗的健身教練,她表示要將對匪操成大隻仔。(蘋果日報)


同場還有葉家寶和吳浣儀。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!