掃呢頁CODE去手機

2021年1月30日 星期六

愛犬疑剝17隻牙致盲眼 李思雅自責沒多查詢寵物醫院 #李思雅

狗狗疑一次過剝掉17隻牙致失明,令李思雅自責心痛。
愛犬疑剝17隻牙致盲眼李思雅自責沒多查詢寵物醫院狗狗疑一次過剝掉17隻牙致失明,令李思雅自責心痛。愛狗之人的李思雅,於社交網大爆遇上無良獸醫,原本愛犬 ...




愛犬疑剝17隻牙致盲眼 李思雅自責沒多查詢寵物醫院

狗狗疑一次過剝掉17隻牙致失明,令李思雅自責心痛。

愛狗之人的李思雅,於社交網大爆遇上無良獸醫,原本愛犬視力正常變失明,而且剝掉17隻牙,令她十分自責,並指TVB《東張西望》也報道過這店。

李思雅稱最近狗狗亦中招,本來以為小事,隨便帶隻狗去睇牙,「點知個醫生又話佢腎有事,要留院吊鹽水,又要我喺佢醫院買一堆配方糧,又話佢可能要剝牙,總之未剝牙就已經要你洗(使)一筆錢,之後剝牙再逐隻計。咁我就問醫生:佢啲牙嚴唔嚴重,估計要剝幾多隻,佢完全唔肯答我,只係話一定要洗咗牙先決定到,狗狗洗牙要全身麻醉,麻醉左(咗)隻狗狗佢要我即時決定要幫佢剝17隻牙,又話有啲人就係嫌貴唔捨得剝咁多隻,搞到之後又要再麻醉隻狗多一次,即係辛苦多一次,咁我唯有相信醫生,剝咗17隻牙只係剩返4隻,仲要呢4隻牙都係上顎,下顎冇晒牙,咁點食嘢?咁都未算慘!手術前我仲同狗狗行山,佢完全睇到嘢,視力正常冇問題!點知做完呢一個剝牙手術,兩隻眼完全盲咗,一啲野都睇唔到。」

李思雅之前同狗狗行山,視力沒問題。
李思雅之前同狗狗行山,視力沒問題。
狗狗原本很開心。

狗狗原本很開心。



李思雅表示詢問過好多醫學界朋友,好大機會愛犬一次過剝17隻牙,失血過多,而且體溫太低,導致雙眼神經視網膜受損而失明。她說:「我真係好唔安樂…我唔知道剝牙可以搞到咁嚴重,以為只係小事,冇再去多幾間寵物醫院查詢」,她自責謂可能狗狗可能根本不用剝17隻牙及弄盲雙眼,想借此提醒大家一定要小心選擇動物醫院。

剝牙只能食流質食物。

剝牙只能食流質食物。



鍾意就快D Share啦!