掃呢頁CODE去手機

2021年1月17日 星期日

十大中文金曲丨ViuTV包辦新人獎三甲 Anson Lo爬阿Jer頭奪金 #Viu #ViuTV

港台主辦「第43屆十大中文金曲」因為武漢肺炎肆虐,今屆取消實體頒獎禮,改為早前在紅館錄播,並於今晚播出。新人獎三甲由ViuTV歌手包辦,Jer柳應廷獲 ...






港台主辦「第43屆十大中文金曲」因為武漢肺炎肆虐,今屆取消實體頒獎禮,改為早前在紅館錄播,並於今晚播出。

新人獎三甲由ViuTV歌手包辦,Jer柳應廷獲銅獎,音樂節目《Chill Club》主持駱振偉奪銀獎,金獎是Anson Lo(盧瀚霆)。在剛過去的叱咤頒獎禮, Anson Lo屈居銅獎,今次在港台頒獎禮上力壓同門奪金,而有份角逐新人獎的Anson Kong江𤒹生卻再次飲恨!Anson Lo講得獎感受:「今年推出3三首歌,希望大家聽完可以防止或減低唔開心負面情緒感覺,今年想展示唔同一面畀大家睇,音樂無論開心唔開心,想搵朋友分享。」

而缺席叱咤的周柏豪,就憑《劫後餘生》獲其中一首「十大中文金曲獎」,他預錄得獎感受時說:「呢首歌有幾得意故事,如果首歌係講我嘅人生,有我嘅出生年份幾正,講完見到前面架車車牌係我年份,每唱呢首歌都諗起自己個女,只要有我屋企人,珍惜眼前人事物;我絕對認同音樂係藥,醫到我有釋懷感覺,毒嘅係當我處於唔好狀態,我會不斷咁loop,希望喺我歌裏面,無論悲歌或人生低潮,有釋懷感覺搵到出口。」

Dear Jane《銀河修理員》亦獲得「十大中文金曲獎」,四子戴着口罩說出感受:「音樂對每一個人有唔同感覺,如果用藥比喻,乜嘢藥都有,令你振奮、抒解挫敗,好開心我哋有唔同嘅藥,希望歌曲去到每個人心。」

不過結果出爐似乎好多人唔滿意,有網民指駱振偉、周柏豪都有獎可以轉台,又有人戥Anson Kong再次失落不值,更質疑駱振偉2008年曾有歌曲《Mr. X》,奇怪今次仍可以角逐新人獎。對於網民質疑駱振偉獲獎資格,大會總監程振鵬以短訊回覆《蘋果》表示:「駱振偉曾於2008年錄製一首單曲《Mr.X》,由於該單曲並非經唱片發佈,亦沒有授權網站供樂迷合法下載,所以,根據『十大中文金曲』選舉指引,這單曲並不計算為駱的第一首發行歌曲。」

(電視截圖)


AL極速貼相多謝一班「神徒」fans。(IG圖片)


(電視截圖)


(電視截圖)


(電視截圖)






-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!