掃呢頁CODE去手機

2021年2月6日 星期六

高海寧:高海寧初一出擊自薦做妹仔 黎諾懿放假全力造人 #高海寧 #黎諾懿

藝人高海寧(高Ling)前晚偕黎諾懿錄影節目介紹賀年菜,她將於大年初一與高層曾志偉碰面,笑言屆時會趁機向「獎門人」自薦做「妹仔」!黎諾懿與高Ling前 ...




藝人高海寧(高Ling)前晚偕黎諾懿錄影節目介紹賀年菜,她將於大年初一與高層曾志偉碰面,笑言屆時會趁機向「獎門人」自薦做「妹仔」!


黎諾懿與高Ling前晚在將軍澳電視城為今晚播出的節目《big big shop今晚請客慶團年》錄影,邊食邊傾,介紹多款賀年盆菜。他們指新年必食盆菜,問到諾懿會否親自下廚?他說:「都會嘅,不過老婆食我煮嘅嘢食到厭,仲嫌煮得慢,逐樣餸上!」高Ling聞言笑說:「媽咪話煮飯最高嘅技巧,係用最短時間煮好餐飯!」


手機過數派利是


除了年初一要開工出席無綫賀年節目外,高Ling新春期間可以陪家人度歲,並一如以往大派開工利是,笑說:「聽人講話疫情派現金唔係咁好,或者會試吓用手機過數派利是!」問到年初一見到無綫新上任的高層曾志偉,會否趁機自薦?她笑說:「梗係要(想唔想玩『獎門人』﹖)如果開番,我諗會有份玩嘅!(做埋『獎老』﹖)我冇資格,做『獎門人』嘅妹仔、打雜得喇,哈哈!」而諾懿笑言對有獎金、獎品的節目相當感興趣,最想每集都有份參加攞獎品!


諾懿新年期間放假,至3月才開始新工作,笑言休息享受天倫樂之餘,亦可趁機「造人」:「已經不斷造緊,個個都不斷叫我造,搞到我好唔得咁,其實我仲有心有力㗎!」高Ling即笑說:「唔好畀自己咁大壓力,放鬆啲!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!