掃呢頁CODE去手機

2021年3月25日 星期四

杜汶澤與鍾培生網上罵戰互踩 花生友:出幾百萬打返場啦! #杜汶澤

杜汶澤與鍾培生網上罵戰互踩 花生友:出幾百萬打返場
杜汶澤與鍾培生網上罵戰互踩花生友:出幾百萬打返場啦!發布日期:2021-03-2515:23已複製鍾培生與林作的拳賽,日前有消息指門票最貴3萬元。杜汶 ...




杜汶澤與鍾培生網上罵戰互踩花生友:出幾百萬打返場發布日期:2021-03-2515:23已複製鍾培生與林作的拳賽,日前有消息指門票最貴3萬元。杜汶 ...




  • 杜汶澤與鍾培生網上罵戰互踩 花生友:出幾百萬打返場

  • 發布日期:2021-03-25 15:23






鍾培生與林作的拳賽,日前有消息指門票最貴3萬元。

杜汶澤對於門票售價有意見,並出POST說:「有多餘錢,你會去睇有誠意嘅《一秒拳王》,定還是小丑打交?三萬蚊?過夜呀?你估你係雞呀?」

杜汶澤對於門票售價有意見。
杜汶澤對於門票售價有意見。


鍾培生得知杜汶澤的「關注」後,立即在Facebook「還擊」,同時批評杜汶澤的《喱騷》OTT平台,直言:「戇XX輸Y死佢呀!」

二人因而結下梁子,在社交網站上你來我往互相抨擊。
鍾培生批評杜汶澤的《喱騷》OTT平台,直言:「戇XX輸Y死佢呀!」

鍾培生批評杜汶澤的《喱騷》OTT平台,直言:「戇XX輸Y死佢呀!」


丈夫被辱,杜汶澤老婆田蕊妮也霸氣而不失禮貌地出Post回應鍾培生。

「首先多謝自稱慈善企業家嘅鍾先生俾咗咁多寶貴嘅意見我哋lateshow個app同埋杜先生本人。

確實搞呢個app我哋遇到好多困難,成本亦相當之高,但係從中亦學識咗好多新嘅知識,幸好最後俾我哋遇到一班優秀嘅I.T.團隊,我哋亦不斷地作出改進,務求令到個app可以更加完善。

當然我哋背後並無一個好勁嘅投資者,但係我哋有一班香港人,一班好撚愛香港嘅香港人!至於登記人數方面恐怕要令到鍾先生你失望!你冇比多左我哋,你係比少咗我哋!

而節目內容方面,我哋公司並唔係求量,而係精,務求每一個節目出到嚟都係有創意,有質素,並唔係為咗填滿個air time而求其拍啲嘢出嚟。

至於你話杜先生戇X輸Y死佢,可能佢係戇X啦,但係佢呢一種勇氣同行動唔係人人都有,而我最近聽到自從我哋搞咗呢個app之後有其他人都想搞喎!最後本人亦預祝你同林先生嘅拳賽大賣唔會輸」
田蕊妮也霸氣而不失禮貌地出Post回應鍾培生。

田蕊妮也霸氣而不失禮貌地出Post回應鍾培生。


見雙方火藥味濃烈,於是有人建議杜汶澤也跟鍾培生打一場。不過,杜汶澤指自己學空手道並非作比賽用途,而是用於殺人,又稱自己為「爛仔」,不會打拳賽,只會打架!更稱香港人並非林作,沒閒情逸緻陪鍾培生。

杜汶澤之後又再出Post,直言鍾培生沒有本事,只是投了好胎:「細路你係咪未被人D過呀你?以為有兩個臭錢冇人夠膽D你呀嘛?

我檔嘢好唔好生意使話你知呀?我係OnX鍾意開個台拍嘢俾香港人睇你吹X得我脹呀?你開個嚟睇吓,睇下有冇X人幫襯你啊!你自己搵碌G X自己個口就有人睇!

你有幾X叻呀?至叻係咪游水呀?由你老豆個CD游去你老M個X度,咁仲唔係世界冠軍?

你點先證明到叻過我呀?你要死X咗佢,跟住再投胎,一出世好似我咁X窮,然後白手興家,咁先證明到嘅!明唔明呀!

呢個世界唔係個個有資格做明星嘅,但係人人都有機會紅!你咁鍾意博出位,話俾你聽你而家紅梗啦,因為依家我降級D你!你就一定紅!

今時今日香港人,對住T頭零容忍!

鍾培生下話?企X開啲啦。

我無我老婆咁有文化,講完。」
杜汶澤回應有人提議他與鍾培生打一場。

杜汶澤回應有人提議他與鍾培生打一場。
杜汶澤直言鍾培生沒有本事,只是投了好胎。

杜汶澤直言鍾培生沒有本事,只是投了好胎。


鍾培生不吃虧,轉發杜汶澤的post並繼續回應,又視杜汶澤的行為是「抽水」:「R撈嘅話唔該排隊,未得閒D你,等我無乜新聞量又要宣傳嘅時候再俾你抽吓水,你有啲知名度,放心我會陪你玩吓。同埋有時間香港人前香港人後,要威要做老闆首先學識準時出糧先。」

對於杜汶澤和鍾培生的網上罵戰,各有支持者,但不少都是抱著「吃花生」的心態,一直留言呼籲:「出幾百萬約杜生打返場」
罵戰你來我往,鍾培生又指杜汶澤的行為是「抽水」。

罵戰你來我往,鍾培生又指杜汶澤的行為是「抽水」。


----------------------------

壹週刊 31年 和你壹路同行

回顧31年走過的路

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!