掃呢頁CODE去手機

2021年3月20日 星期六

黃樹棠:《我和殭屍》黃樹棠癌細胞入肺 陳煒:希望佢無事! #陳煒

亞視經典劇《我和殭屍有個約會》飾演求叔的黃樹棠現年77歲,他於3年患上大腸癌第2期,當時接受完手術逐漸康復,可是有消息指他日前再被送往醫院,他的兒子黃 ...




亞視經典劇《我和殭屍有個約會》飾演求叔的黃樹棠現年77歲,他於3年患上大腸癌第2期,當時接受完手術逐漸康復,可是有消息指他日前再被送往醫院,他的兒子黃榮璋昨日在社交網留言希望為爸爸集氣:「2005年癌症帶走我媽,依家癌症又嚟折磨我爸。依家醫院危險中,希望集氣,求平安。」而他的胞妹黃文慧已證實哥哥昨日入院,癌細胞入侵了肺部,現正在醫院留醫!


曾與黃樹棠於《殭屍》合作的陳啟泰表示,聽到消息後十分不開心:「個幾月前同棠哥有發短信聯絡,佢當時都話有啲唔舒服,話得好番就出嚟飲茶食飯,希望佢早日康復,如果可以都想探佢!」至於陳煒亦希望黃樹棠快點康復:「棠哥好識養生,一直Keep得好好,我對上次係年幾、2年前喺將軍澳見到佢,當時我哋仲飲茶,佢當時面色好到不得了,希望佢今次平安無事」而萬綺雯亦有於社交網留言為黃樹棠集氣:「求叔!要吉人天相啊!大家也给你集氣!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!