掃呢頁CODE去手機

2021年4月17日 星期六

J. Arie笑契爺河國榮舊角色:你成日都演Mr. Robinson、Pierre㗎嘛! #Mr. #河國榮

J.Arie取笑河國榮好多舊角色都叫Mr.Robinson或者Pierre。J.Arie(雷深如)與契爺河國榮今日在灣仔出席活動,同場還有李尚正和盧頌 ...




J. Arie取笑河國榮好多舊角色都叫Mr. Robinson或者Pierre。


J. Arie(雷深如)與契爺河國榮今日在灣仔出席活動,同場還有李尚正和盧頌恩。今年2月離開邵氏的J. Arie,她指自己的歌曲太激而沒有續約,現時以自由身接拍杜汶澤喱騷、ViuTV及香港開電視的節目。

會否打算不簽公司?J. Arie說:「目前唔簽,睇定啲先。」河國榮表示:「世界變得好快,每樣嘢都觀察緊。」提到河國榮閒時都會唱歌,會否與契爺合作?J. Arie笑說:「我哋一齊玩吖!契爺rap,不過我啲歌有啲激。」河國榮笑說:「我有啲怕,我年紀大,佢後生女OK。」J. Arie指契爺要嘗試新事物。

河國榮透露現時將菲林素描變成數碼存檔,可隨時在電腦欣賞,給自己留下回憶:「暫時素描咗一萬一千張,仲有一百筒要素描,素描一筒要兩個鐘,如果冇疫情,我係素描唔到啲菲林;回憶吓當初自己嚟到香港咩環境,我拍TVB第一套劇都有影,我會帶相機返去影相,所以有唔少頭兩、三年,喺廠入面影嘅相。」J. Arie笑說:「嘩,小鮮肉!快啲post出嚟睇吓,你成日都演Mr. Robinson、Pierre㗎嘛!」河國榮笑說:「仲有Peter呀!」

J. Arie(雷深如)與契爺河國榮今日在灣仔出席活動,同場還有李尚正和盧頌恩。


J. Arie現時自由身接工作,又邀請河國榮一起唱歌及rap。


河國榮現時將菲林素描變成數碼存檔,當中有好多初來港的相片,J. Arie取笑他的舊角色經常叫Mr. Robinson或者Pierre。


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!