掃呢頁CODE去手機

2021年5月21日 星期五

李佳芯:獲富商力追?李佳芯扮靚現身搶鏡 #李佳芯

李佳芯被傳同富商力追。藝人李佳芯、盧慧敏、林愷鈴以及MIRROR成員陳卓賢(Ian)、江𤒹生(AnsonKong)等,出席品牌期間限定咖啡店活動,日前 ...




李佳芯被傳同富商力追。


藝人李佳芯、盧慧敏、林愷鈴以及MIRROR成員陳卓賢(Ian)、江𤒹生(Anson Kong)等,出席品牌期間限定咖啡店活動,日前被傳獲富商力追的李佳芯,在現場未有受訪,但悉心打扮的她,靚爆登場,相當搶鏡!


Anson指最近正和Lokman一起錄新歌,會是一首節奏強勁的跳舞歌曲,估計6月推出,Ian則表示最近上載早前演唱會的照片,發現團員有不少癖好:「好多人發現我嘅團員,都喜歡逗我嘅下巴同搣我嘅面頰,我都有問佢哋點解咁做,佢哋話我好得意,都幾開心嘅,因為大家都好錫我。」


鍾意陽光男仔


盧慧敏指自己平時很喜歡戶外活動:「我喜歡跑步同Camping,因為可以好接近大自然。至於水上活動,因為我唔太識游水,但係我就好鍾意潛水同埋玩浮潛,同埋我比較喜歡一件頭嘅泳衣,因為少啲機會走光,不過如果去曬太陽或者唔係真係游水嘅話,我就會喜歡比堅尼,因為好睇啲。(鍾意邊一類型男仔?)我鍾意陽光男仔,唔使太大隻嘅,太大隻反而會驚。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!