掃呢頁CODE去手機

2021年6月12日 星期六

海俊傑自認年少輕狂誤前途 重提鹹豬手事件好冤屈 #海俊傑

資料圖片/IG圖片海俊傑最近回歸幕前,日前他接受港台《舊日的足跡》主持車淑梅訪問,坦承初入行時年少輕狂得罪唱片公司,又因行為不檢點,事業發展受到影響, ...




資料圖片/IG圖片


海俊傑最近回歸幕前,日前他接受港台《舊日的足跡》主持車淑梅訪問,坦承初入行時年少輕狂得罪唱片公司,又因行為不檢點,事業發展受到影響,他又重提當年「鹹豬手」事後,聲稱是被冤枉。

海俊傑1994年參加新秀歌唱比賽奪冠入行,他直言當年因為感到飄飄然而受到教訓,因為追問公司高層何時可以出第二張唱片,但公司希望他安份拍劇,而那時的他脾氣差、不聽話,沒有好好自我檢討之餘,反而罵公司,「當年我同古天樂都係華星歌手,記者多次問我幾時會出唱片,我初初都話好快,但久而久之,未夠兩年我就爆咗句『我對唱片公司冇希望』,我唔知古天樂又係咁講,唔駛講跟住落嚟大家都冇乜得唱當時大家都年少氣盛,其實無論做邊行都好,唔可以鬧公司,做得唔開心,自己走就好。」

合約期滿後不被續約,他指當年埋怨公司沒給他機會,心灰意冷,最終於1999年離開向外闖,「外邊有人傳我飲醉酒,甚至乎蝦女仔。其實真係好冤枉,嗰一次係嗰個人故意造新聞。因為我同佢拍電視劇時好熟,我有啲嘢睇唔過眼想提醒佢,點知講咗不單止冇對件事好,佢反而攻擊我,話我係鹹豬手騷擾佢,我當然要平反,真係好無辜。當時對我個形象多多少少有影響,飲醉我試過,但話鹹豬手真係冤枉,我冇做呢啲咁嘅嘢,我亦都唔需要,我點解要咁肉酸?我正式去追個女仔應該冇問題呀!嗰次我學識咗喺女演員面前要事事小心,唔能夠對人有咩提點。」

相隔近20年再回歸大台拍劇,他指要多謝吳鎮宇之前勸他重返娘家,而在外工作環境亦非常辛苦,「有次同秋生哥拍《功夫足球》,我當時戴黑超,佢望住我話『海仔,你都幾有型,不過又唔係好有型,所以做演員要加倍努力,知嗎?』佢提醒我做演員唔係單靠個樣,唔做好準備,機會會不斷流失。」

海俊傑日前接受車淑梅訪問。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!