掃呢頁CODE去手機

2021年7月28日 星期三

李麗珊:李麗珊產後復出即拍床戲 湊B忙爆疑患抑鬱 #李麗珊

產後復工拍MV,Lisa話好緊張。最近在香港開電視播出的日劇《夏空》被喻為新版《阿信的故事》,播出以來反應不俗,有見及此,電視台除邀請楊思琦主唱劇集主 ...




產後復工拍MV,Lisa話好緊張。


最近在香港開電視播出的日劇《夏空》被喻為新版《阿信的故事》,播出以來反應不俗,有見及此,電視台除邀請楊思琦主唱劇集主題曲外,並由旗下藝人李麗珊(Lisa)親自填詞及主唱港版插曲。


9月誕下女兒的Lisa日前產後復工拍MV,她大呼緊張:「雖然環境似曾相識,但感覺新鮮,生完要湊小朋友,狀態上有啲攰,所以錄音前花咗較長時間開聲,不過整個錄音過程都好順利,歌曲監製為咗令我可以投入錄音,仲專登訂咗一間望到海景嘅錄音室畀我。」她透露今次MV拍攝了兩日,公司更邀請了「小鮮肉」在MV中扮演她的前男友,兩人有擁抱談情之餘,還有「床戲」:「雖然係距離最遠嘅床戲,但都好緊張,怕NG阻大家收工。」


談到湊女經,Lisa表示產後首個月日夜顛倒,對此生活並不習慣,期間她更懷疑自己患產後抑鬱:「又要餵夜奶,BB又成日喊,每次聽到BB喊,我情緒就會好低落,就連發生好小事,好似BB飲奶飲得唔好,我都會喊,我都懷疑自己產後抑鬱,好彩身邊有好多人幫手為我減輕咗好多壓力。」問到產後對她音樂上創作有否帶來特別靈感?她坦言產後又忙又攰,腦袋只圍繞着BB:「基本上只得沖涼嗰陣時,最放鬆嘅時候先諗到歌詞。但係有時諗諗吓會變咗好似兒歌嘅歌詞,都幾搞笑!或者遲啲作首兒歌。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!