掃呢頁CODE去手機

2021年7月28日 星期三

東京奧運:張家朗隊友︱童星吳諾弘出戰奧運 馬國明全力撐! #張家朗 #馬國明

24歲香港「少年劍神」張家朗勇奪東京奧運金牌,為港人爭光,其實要躋身奧運之列已相當厲害,之前所行的道路一點都不容易。原來與張家朗同是港隊花劍4人組之一 ...






24歲香港「少年劍神」張家朗勇奪東京奧運金牌,為港人爭光,其實要躋身奧運之列已相當厲害,之前所行的道路一點都不容易。


原來與張家朗同是港隊花劍4人組之一的21歲吳諾弘曾是無綫的知名童星,見到樣大家一定會認得,他曾經拍過不少劇集,當中包括《On Call 36小時》、《宮心計》、《心花放》等等。於《On》劇中,馬國明為被車撞倒的吳諾弘急救,然後吳諾弘於醫院亦跟飾演護士的楊茜堯有不少對手戲,曾與他合作的台前幕後工作人員都大讚乖仔,精靈又聽話。吳諾弘自3歲便做童星,首部參與的電視劇是《心花放》,雖然經常於劇組拍攝,但對他的學業成績沒有絲毫影響,吳諾弘曾多次獲得朗誦比賽冠軍,於小學時才開始對劍擊產生了極大的興趣,可謂文武雙全!


馬國明接受東網訪問時表示:「係呀!我記得佢呀!當然我唔知佢玩呢項運動,好開心收到呢個消息,尋晚我喺廠都好開心,喺空閒時親眼睇到香港隊員攞到花劍金牌,自己平時都多留意跳水、體操同女排項目,但隨住香港運動員攞到好成績,我都有留意其他項目,單車都有留意,希望多啲香港運動會嚟緊會攞到好成績,希望弘仔嚟緊都會有好成績,唔一定係金牌,破到個人紀錄已經好好,希望香港運動員享受比賽,喺冇壓力之下攞到好成績!」而楊茜堯表示:「我都有睇奧運呀!都有睇張家朗奪金,但就冇時間睇好多項目,吳諾弘我都知佢有份呀!佢喺我印象中係好乖好精靈,希望佢都可以有機會幫香港爭光」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!