掃呢頁CODE去手機

2021年7月30日 星期五

姜皓文:夫妻談生死!姜皓文喊住話想留低:幸福係走咗嗰個 #姜皓文

藝人姜皓文(黑仔)與太太殷寧相愛相知22年,面對枕邊人陪伴走過高山低谷仍然不離不棄,看在眼裏的黑仔早已從暴躁族蛻變成愛妻號,經常把太太掛在嘴邊,4年前 ...






藝人姜皓文(黑仔)與太太殷寧相愛相知22年,面對枕邊人陪伴走過高山低谷仍然不離不棄,看在眼裏的黑仔早已從暴躁族蛻變成愛妻號,經常把太太掛在嘴邊,4年前結婚18周年紀念日,更豪花7位數字在馬來西亞檳城買豪宅冧愛妻,並預告退休移居當地。


由於近年多演沉重角色,黑仔多次游走情緒崩潰邊緣,就連妹妹都有微言,擔心他演太多類似角色會令觀眾生厭,幸運地一次又一次,觀眾對其演技相當受落,故早前決定在無綫劇《刑偵日記》挑戰刑偵之父「聶山」一角,表面上擅長逆向思考,但其實也是躁鬱症患者。


現實做戲傻傻分不清


因拍攝期間正值疫情爆發,他為太太安全着想而忍痛「分居」數月,在外租住服務式住宅,沒料角色太過虐心,令他非常痛苦:「我覺得好似有病咁,好多時將戲中憶妻情緒帶返去當時嘅住所,但返到去又見唔到太太。有時太太嚟送飯,戴住口罩未望清楚個樣又走,想傾兩句都難,有時頂唔順會叫太太拎糖水嚟,要甜番吓!(太太開解你?)佢有叫我睇住,之前仲幫我約見心理醫生,因為我本身成日都歇斯底里,少少事就唔開心,少少事就發到好大,演呢個劇角色,就更加好似自己有事咁,不過我未去見醫生。」


夫妻故事寫入劇本


夫妻相處多年經歷不少,暴風雨過後總有放晴的一天,黑仔不諱言也有跟太太談及生死,惟觸及此話題,鐵漢亦不禁數度哽咽:「我成日同太太講,將來到咗某個年紀邊個會留低先?最後我話我留低,因為幸福係走咗嗰個,我喺度幫佢打點一切。冇諗過呢啲真係喺劇本度寫出嚟,牽動到我,希望都牽動到觀眾。好記得套劇做資料搜集時,我有講同太太嘅故事、平時生活嘅細微事,佢哋亦有放晒入去本日記簿度做道具,好似太太曾經同我講要飲多啲水,諗番都幾揪心,將現實生活帶入角色,仲擺埋我同太太嘅相,成個故事背景喺檳城,大家都知我兩公婆鍾意嗰度,成件事中晒!」


性格火爆的他曾受情緒困擾,問有否擔心問題再出現?黑仔說:「都驚,有時屋企少少嘢就會好忟同唔鍾意,我都會叫自己冷靜先,太太仲話我再係咁就唔好做戲,成日淨係識放唔識收,佢講到咁,我梗係要聽晒佢話」


黑仔經常周圍飛開工,一直自認身體壯健,惟早前突暴瘦,身高1米80卻只有146磅,健康令人擔心。由於一段時間仍未找出原因,故把心一橫到醫院接受詳細檢查,他說:「我覺得似係有啲問題,醫生建議我check腸胃,都真係幾驚,當時個人好瘦,check完好緊張等報告,結果又冇事,連一粒息肉都冇,不知幾乾淨,醫生話可能係壓力同好多原因造成咁樣,叫我唔使太擔心。我惟有嗰排喪食嘢,咩都食,好難先食番去正常磅數。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!