掃呢頁CODE去手機

2021年7月24日 星期六

容祖兒:天后閨房曝光!收留阿Sa一星期 容祖兒出手執床洗衫煲湯 #容祖兒 #蔡卓妍 #阿Sa

天后容祖兒同兩位好姊妹蔡卓妍(阿Sa)及鍾欣潼(阿嬌)密密喺大陸工作吸金,香港粉絲都好掛住佢哋,只能夠靠社交網緊貼佢哋嘅生活日常!今日(24日)阿Sa ...






天后容祖兒同兩位好姊妹蔡卓妍(阿Sa)及鍾欣潼(阿嬌)密密喺大陸工作吸金,香港粉絲都好掛住佢哋,只能夠靠社交網緊貼佢哋嘅生活日常!今日(24日)阿Sa就晒咗張同祖兒嘅新相,兩人都喺床上擺晒甫士,原來祖兒收留咗阿Sa成個星期,仲親自為佢洗衫、煲湯,阿Sa直言樂而忘返:「女子宿舍🤣感謝此女收留了我一星期,日日幫我執床,幫我洗衫,煲湯我飲,煮早餐我食,有此人作伴實在是我人生之幸,5🌟級的家,樂而忘返!」


網民都留意到祖兒閨房床尾有塊大鏡,笑問:「放咁大塊鏡喺床尾,係咪一落床就話魔鏡魔鏡邊個最靚🤣🤣🤣」、「招唔招合租呀,我ok㗎😂😂 !」大讚祖兒係「絕世好女人」呀!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!