掃呢頁CODE去手機

2021年8月25日 星期三

萬梓良:萬梓良感觸落淚賀獨子18歲生日 網友錯重點:這是吳業坤? #吳業坤 #萬梓良

藝人萬梓良2002年與年輕16歲嘅老婆郭明黎結婚,二人育有一子萬大千,係萬梓良九代單傳獨子,一家上下視佢為心肝寶貝。近日網上流傳一段佢為兒子慶祝18歲 ...






藝人萬梓良2002年與年輕16歲嘅老婆郭明黎結婚,二人育有一子萬大千,係萬梓良九代單傳獨子,一家上下視佢為心肝寶貝。近日網上流傳一段佢為兒子慶祝18歲生日嘅短片,現年64嘅萬梓良展現鐵漢柔情嘅一面,佢喺片中話:「我的兒子長大了,我明天要回香港,我希望你好好的。人生是由你自己走,老爸今天送你一塊沒有字的金屬牌,意義是你將來有甚麼成就,自己雕刻上去;那時候老爸在天上看着,一定看見你,你是我唯一兒子,我一定看着你。」


為咗報答爸爸養育之恩,阿仔向萬梓良獻吻,錫咗對方面珠一啖,此時萬梓良不禁落上男兒淚,畫面好溫馨,老婆郭明黎亦有現身。唔少網民放錯重點,指阿仔長相同無綫藝人吳業坤好似,一樣戴上眼鏡,大讚有明星相!不過萬梓良曾表示唔贊成阿仔入行,即使父子檔都唔可以。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!