掃呢頁CODE去手機

2021年8月25日 星期三

李佳芯:李佳芯唔認主動「求婚」變分手:唔係我主動 #李佳芯

藝人李佳芯(Ali)、馮盈盈及麥美恩等,出席無綫劇集《智能愛人》宣傳活動。由於已很久沒有公開露面,Ali吸引大批粉絲穿粉紅制服到場力撐偶像,她更感恩表 ...






藝人李佳芯(Ali)、馮盈盈及麥美恩等,出席無綫劇集《智能愛人》宣傳活動。由於已很久沒有公開露面,Ali吸引大批粉絲穿粉紅制服到場力撐偶像,她更感恩表示:「我同佢哋一齊做過幾次義工,之後佢哋就自發性組隊去幫有需要嘅人,好似派月餅同口罩等等。」由於新劇將於10月開工,目前正在放假的Ali表示多了時間參與推廣共融:「之前我哋去探訪過智障、視像及聽障等人士,同佢哋一齊做嘢,期間我哋都會有得着。(考慮成立慈善基金?)希望我嚟緊會有咁嘅影響力啦。」


談到早前受訪,她剖白與前男友陳炳銓的一段情,她坦言:「本來只係美容品牌安排嘅訪問,估唔到變咗感情事專訪,呢樣都唔係我嘅原意,總之我哋兩個之間嘅事,自己知就得。(話結唔成婚就分手。)絕對唔係單一原因。(日後仲夠唔夠膽同男友主動提婚事?)遇到啱嘅人好自然會諗呢啲問題,其實唔係我主動,一段咁長嘅關係大家都會有共識。」


至於搬入豪宅,Ali暗示自己尚未置業:「會好努力咁為家人同自己諗,當然想有能力買樓,但係要睇定啲,搵錢好辛苦。(租嘅?)我都唔知點解,出入幾次就以為我喺嗰度住。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!