掃呢頁CODE去手機

2021年8月13日 星期五

劉青雲:孖郭富城古天樂兩大影帝合作!劉青雲轉邪泯滅人性 #劉青雲 #古天樂 #郭富城

集合3大影帝古天樂、劉青雲和郭富城主演的電影《掃毒3天大地大》,原定於泰國拍攝主景,奈何當地疫情嚴峻,電影公司決定改於香港搭建「泰國村」,超支近千萬! ...






集合3大影帝古天樂、劉青雲和郭富城主演的電影《掃毒3天大地大》,原定於泰國拍攝主景,奈何當地疫情嚴峻,電影公司決定改於香港搭建「泰國村」,超支近千萬!劇組今日(13日)於數碼港舉行香港開鏡拜神,惟天公不造美,儀式期間一直下雨。


早前完成雲南、汕尾戲份,三位影帝膚色也變黑不少,本身皮膚黝黑的青雲,自嘲是原色上陣,城城則坦言要於炎熱天氣穿上皮褸拍動作戲,青雲亦要穿毛毛褸非常辛苦,人也消瘦了。甚少演反派的青雲,笑指只是被人誤解:「我都經常演,只係人哋以為係正派,其實我係喺正邪之間,今次就天下無敵,泯滅人性,好殘暴,所有嘢都做到好盡,好在造型幫到手,今日呢個係前期Look,之後講我走佬去金三角、緬甸,受打擊啲鬍鬚白晒,老婆都冇見過我個造型。」


談到電影移師香港拍攝,古仔舉腳贊成,不諱言不用坐飛機及隔離,對於該片3集也有份參與,問到今集可有不同之處?他說:「我角色係亦正亦邪,不過唔好爆咁多,總之劇本好複雜,好難一言而盡,都係有啲泯滅人性,不過青雲就『滅』啲!」


至於城城則表示過往多演警察角色,今次演性格沉重臥底可算首次,再加上與古仔及青雲超過15年沒有合作,故感覺相當開心,問到日前與太太方媛隔空慶生日,城城風騷說:「嗰日視像,兩個女同太太一齊吹蠟燭,係咪好浪漫呢?都要做嘅,爸爸對太太同家庭做嘅嘢,我飛唔到過去,但嗰日拍完戲嘅,多謝劇組早收。(太太同兩個女幾時返?)月底,小朋友都要開學,我都希望快啲返,好掛住佢哋!」


至於老闆林小明一早到場,提到基於疫情,大隊最終由泰國移師香港搭景拍攝,林小明坦承電影超支8位數字:「因為劇組已經喺泰國做咗前期工程,但最後所有嘢浪費晒,去雲南拍攝又要另外安排食宿同隔離措施。(返香港拍可以如期完成拍攝?)好在演員檔期都配合到,相信可以如期完成。」


談到《掃毒2天地對決》日前遭成都環球博納文化傳媒有限公司入稟,指控該片劇本侵權,要求有關方道歉及賠償近1億人民幣,出品人之一的林小明對此表示感莫名奇妙:「我都冇收到任何法庭文件,有同導演同團隊傾過,肯定係原創製作,總之我唔認識提告人,亦冇睇過佢嘅電影,會交給律師處理,都唔打算回應。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!