掃呢頁CODE去手機

2021年8月13日 星期五

《串椒3姊妹》:【串椒3姊妹】譚詠麟自爆踢波瘋狂史 深入軍營挑機 #串椒3姊妹 #譚詠麟

「樂壇校長」譚詠麟大駕光臨繽FUN星網節目《串椒3姊妹》,一眾主持曾華倩、梅小惠和江欣燕為隆重其事,即換上曼聯波衫,向身為足球狂迷的他投其所好,他更即 ...






「樂壇校長」譚詠麟大駕光臨繽FUN星網節目《串椒3姊妹》,一眾主持曾華倩、梅小惠和江欣燕為隆重其事,即換上曼聯波衫,向身為足球狂迷的他投其所好,他更即席大談波經,自爆當年踢波瘋狂史,竟曾不惜「犧牲」本業,絕對是被唱歌事業耽誤的足球猛將!




譚詠麟(阿倫)貴為明星足球隊領隊兼主席,三句不離波經,加上英超就快開鑼,與「3姊妹大談波經。當中3姊妹笑言睇波只為睇靚仔,阿倫就表示圈中有不少女星受老公影響而愛上足球,包括李克勤老婆盧淑儀及陳百祥老婆黃杏秀等,而講到他是曼聯的忠實粉絲,梅小惠卻唱反調指睇好曼城,令他即表現激動,立刻為愛隊護航:「曼聯慢慢開始打到個風格出嚟,如果佢肯花啲錢,多一個後防同中場,咁就Ok啦。」至於數到其瘋狂踢波史,他就自爆昔日曾試過包旅遊巴士,載住球隊出征各區軍營,一日踢足三場,最瘋狂時更連演唱會也不顧:「有年我連續開38場演唱會,日頭我都照去踢波,曬到完全黑晒,上台前化妝師點同我補粉都搞唔掂,仲叫我唔好咁啦,佢都係打扮工啫。」


提到開演唱會,眾女笑指阿倫是忘記歌詞的始祖,要靠歌詞牌提詞,阿倫就澄清:「其實演唱會係要投入,嗰個牌咁大個係畀山頂嘅朋友睇㗎。我唔係個普通歌手,我有過千隻歌,有300隻以上係金曲,有時某啲少唱啲嘅,整啲字喺度,同平安鐘一樣,需要時就撳吓,唔需要咪由佢擺喺度。」梅小惠續爆料指當年阿倫開騷前,仍堅持向正排隊入場的觀眾謝票,大讚他愛錫歌迷。他又指原來「校長」稱號與演唱會有關:「其實係傳媒改嘅,嗰陣我每年都開紅館,佢哋話個個入嚟都識唱我啲歌,好似唱校歌咁,咪叫我譚校長。」


來到姊妹3揀1環節,阿倫好友曾志偉17年前亮相《串》時,曾選擇曾華倩做私人秘書、江欣燕做私家看護、梅小惠做女兒,今次輪到阿倫重新選擇,答案卻截然不同,其中他指秘書非小惠莫屬,因認為她做事妥當有組織能力,看護則是曾華倩,卻被眾人質疑華倩做事烏龍,容易打錯針,阿倫反而認為她夠細心,小惠即幫口指:「佢兩個阿哥都係醫生,一定Book到時間。」他續指認為江欣燕是孝順乖女,對爸爸一定好。


下一集就有同樣分量十足的影帝任達華作為壓軸嘉賓,記住收看於8月20日在繽FUN星網播出的《串椒3姊妹》。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!