掃呢頁CODE去手機

2021年9月30日 星期四

演鬥聽丨林欣彤妒忌泳兒食極唔肥 Battle火花四濺 #林欣彤 #泳兒

泳兒和林欣彤同台對唱兼互片。
演鬥聽丨林欣彤妒忌泳兒食極唔肥Battle火花四濺泳兒和林欣彤同台對唱兼互片。泳兒、林欣彤(Mag)、曾樂彤、洪嘉豪等擔任新一集《演鬥聽》嘉賓,泳兒和 ...




演鬥聽丨林欣彤妒忌泳兒食極唔肥 Battle火花四濺

泳兒和林欣彤同台對唱兼互片。

泳兒、林欣彤(Mag)、曾樂彤、洪嘉豪等擔任新一集《演鬥聽》嘉賓,泳兒和Mag因合作《聲夢傳奇》結緣,今次再遇有機會同台「互片」,Mag說:「我哋冇鬧對方,我唔係羨慕,而係妒忌佢,因為佢真係食極都唔肥!」泳兒則說:「我哋冇夾過,係默契,battle嗰段都係噚晚先諗,好鍾意佢首新歌《林中鳥》,呢個時候梗係宣傳新歌啦。」

二人大讚王梓軒(Jonathan)為節目落足心機,泳兒說:「我哋樂壇需要多啲新嘢,萬事起頭難,開心Jonathan願意行呢步,佢私下WhatsApp晒我哋所有歌手,好用心,有份參與覺得幾好玩。」

林欣彤全情投入,表情十足。
林欣彤全情投入,表情十足。
一班歌手在節目上參與很多音樂創作。

一班歌手在節目上參與很多音樂創作。



另外,曾樂彤笑言與洪嘉豪Battle時好似打了一場交,她說:「我係完全豁出去,淨係覺得同佢打咗場交就返埋位,簡直進入忘我狀態,出咗竅。」洪嘉豪則說:「我哋做歌手好多時喺鏡頭前太正經,明明本身唔係咁,其實可以俾人哋睇到好玩一面,我同佢friend咪不停遮住佢個鏡頭,哈哈。」曾樂彤即反駁:「所以我要『𡁻』佢。」王梓軒希望透過節目,讓觀眾看到歌手們真實個性。

曾樂彤笑言與洪嘉豪Battle時好似打了一場交。

曾樂彤笑言與洪嘉豪Battle時好似打了一場交。
泳兒讚王梓軒為節目落足心機。

泳兒讚王梓軒為節目落足心機。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!