掃呢頁CODE去手機

2021年10月28日 星期四

鍾嘉欣:連眼珠都有戲︱鍾嘉欣演技飛躍 啷住眼淚講大道理 #鍾嘉欣

藝人鍾嘉欣相隔2年再拍無綫台慶劇《星空下的仁醫》,雖然佢嫁人生B後,近幾年明顯減產,對上一齣作品係2018年嘅《再創世紀》,不過「嘉欣BB」嘅演技冇退 ...






藝人鍾嘉欣相隔2年再拍無綫台慶劇《星空下的仁醫》,雖然佢嫁人生B後,近幾年明顯減產,對上一齣作品係2018年嘅《再創世紀》,不過「嘉欣BB」嘅演技冇退步過。好似喺《星》中,飾演外科醫生「章以芯」嘅佢,為小演員睿睿做手術時,副手「戴日進」突然昏倒,鄭嘉穎飾嘅「許甘楓」嚟幫拖,但係睿睿嘅心臟仍無法正常運作,搞到嘉欣難過到喊。


喺戲內面,鄭嘉穎安慰佢話冇醫生會希望病人死喺手術台上,就算救唔到,都唔係醫生嘅錯,但啲眼淚喺眼度啷啷吓嘅嘉欣,就用好沉重嘅聲音話:「當初我哋點解選擇外科而唔係內科,係因為我哋心急,想立即知道可唔可以幫到個病人,如果最終我哋救唔到佢,誰會唔傷。」跟住佢情緒再激動啲,對眼再紅啲咁扁住嘴話:「可能我就嚟做人媽咪,所以我感覺到原來面對死亡喺幾咁難受,我唔知點面對佢媽咪,我唔知點同佢講。」


就喺呢場幾分鐘洋葱戲,啲網民大讚嘉欣連眼珠都有戲,話佢以前拍喊戲已夠逼真同自然,呢次嘅演繹抑制住崩潰情緒嘅戲,更加做出內疚感,好真實。個個粉絲都掛住嘉欣嘅戲,咁其實佢依然喺加拿大嘅生活又過成點呢?有網民就喺間美甲店遇見嘉欣都嚟修甲,話嗰日佢雖然素顏,但狀態依然好好,連把聲都溫柔過人,當粉絲要求影合照時,嘉欣好爽快:「好呀。」個粉絲又八到原來嘉欣成日嚟修甲,可見佢雖然唔使拍戲,但都會注意儀態,時刻都保持住最佳狀態,拒做「加拿大大媽」,係個專業演員。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!