掃呢頁CODE去手機

2021年10月16日 星期六

陳貝兒:《嫁到》人妻返晒香港!陳貝兒約飯局:我相信緣分 #陳貝兒

藝人陳貝兒主持之無綫紀錄片《無窮之路》大獲好評,更一度登上熱搜,內地網民一致讚好!其實以前陳貝兒主持嘅節目都好有保證,好似《嫁到這世界邊端》系列,都係 ...






藝人陳貝兒主持之無綫紀錄片《無窮之路》大獲好評,更一度登上熱搜,內地網民一致讚好!其實以前陳貝兒主持嘅節目都好有保證,好似《嫁到這世界邊端》系列,都係佢嘅代表作。


緣分嘅嘢真係好奇妙,世界各地嘅人妻最近都返咗嚟香港,陳貝兒知道後就相約食飯,原來節目完結後,佢哋一路都保持住聯絡,甚至有個「WhatsApp group人妻大聯盟」一齊吹水。貝兒就喺社交網放上飯局合照,場面非常壯觀,有大人又有細路,貝兒留言話:「同各地人妻世紀同框,感覺好夢幻!其實《嫁到》我嚟講從來都唔單只係一個節目咁簡單,我相信緣分。緣分將佢哋同老公相隔多麼遠都拉埋一齊,而因為一個節目嘅緣分,亦令五湖四海咁多輯嘅人妻相知相識。拍攝之後其實我哋都有繼續保持聯絡,甚至開咗個WhatsApp group人妻大聯盟,group 入面有成20幾個人,好熱鬧!大家身處不同國家,不同time zone,所以每當瞓唔着半夜三更想搵人傾吓偈嘅時候都總會有人應機。我哋一班港女互相打打氣吹吹水,黑夜從此吱吱喳喳充滿愛。


今次難得非洲人妻Serena,意大利人妻Karen,摩洛哥人妻小霞,同埋新疆人妻 Grace 都返咗嚟,當然要台前幕後出嚟食餐好嘅 green dinner!傾吓偈見吓面。其他人妻、等你哋返娘家呀!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!