掃呢頁CODE去手機

2021年10月17日 星期日

王敏德:大女明年舉行同志婚禮 王敏德驚會感動到喊 #王敏德

藝人王敏德與太太馬詩慧偕同兩女兒出席今晚(16日)出席亮相無綫節目《思家大戰》錄影,雖然孻仔因在外國留學未能出席,但有大女的同性未婚妻Elaine代表 ...






藝人王敏德與太太馬詩慧偕同兩女兒出席今晚(16日)出席亮相無綫節目《思家大戰》錄影,雖然孻仔因在外國留學未能出席,但有大女的同性未婚妻Elaine代表出賽,反映Elaine已完全融入王家。王敏德表示是第一次「全家」出動參加遊戲節目,自言要「轉數快啲」、「聰明啲」,但笑言自己有語言障礙,需要翻譯。大女亦指Elaine也有語言障礙,廣東話一般,有時需要講英語。


大女與Elaine將於明年9月往美國舉行同志婚禮,王敏德即喊驚說:「我好驚,講笑!我同Janet(馬詩慧)會好感動,驚會喊。」大女亦預了父母做喊包,他說:「我哋家庭好Close,係我同Janet第一次嫁女,希望細女留耐啲喺身邊,唔係我問題係佢要求好高。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!