掃呢頁CODE去手機

2021年10月17日 星期日

吳林峰演唱會|唔諗下次開個唱選址:計劃咗之後就會變得難做 #林峰

《吳林峰明天一切如常演唱會2021》昨晚(16/10)在旺角麥花臣場館圓滿結束,完場一刻,觀眾依然高呼「Encore」不願離開,最後吳林峰要親自回到台 ...




《吳林峰明天一切如常演唱會2021》昨晚(16/10)在旺角麥花臣場館圓滿結束,完場一刻,觀眾依然高呼「Encore」不願離開,最後吳林峰要親自回到台上,唱了一句「走先啦,係咁先啦,下次再玩吖」後,觀眾才慢慢離開會場。他在騷後接受《香港01》訪問時直言,沒有想過觀眾反應會如此熱烈:「呢個真係一個驚喜,對我嚟講有人叫我Encore已經係好神奇嘅事,仲要Encore完冇人肯走。(返到屋企會忍唔住喊?)我估都會嘅。」

順利舉行處子個唱,吳林峰直言感覺非常不捨:「其實我到呢個時候都未肯相信自己真係開到一場演唱會,係會有一種如夢初醒嘅感覺,呢一刻嘅感覺係好空虛,哈哈,已經諗唔到更加適合嘅形容詞。」而以10分為滿分,他認為自己的表現值8分,認為自己在唱歌技巧上有進步空間:「我點都唔會畀自己滿分,一定要畀好大空間自己進步,如果下次冇進步就慘啦。」

吳林峰坦言在演唱會期間,自己也有不少感觸,不過為顧及演出效果,他決定強忍淚水。尤其在致謝環節中,他特別感謝媽媽7年前願意放手讓自己走到街頭演唱,而這晚的演唱會也算對家人有一個交代:「我相信媽媽一直都支持我做呢樣嘢,只不過口講嘅時候會話擔心我,叫我不如搵份正職,好過冇錢使又呻辛苦,但係佢轉個頭就會畀$200我用同煲碗湯。我覺得今晚至少可以話畀媽媽知,我對於呢樣嘢並唔係玩玩下,我係認真嘅。」

今晚邀請到許廷鏗(Alfred)和柳應廷(Jer)兩位重量級嘉賓,吳林峰直言難度比想像中低,主要與提前展開溝通和邀約有關:「唔可以話難,但係我哋本身知道咗個演唱會嘅時間之後,我第一時間就同Alfred講,佢就好快應承咗我。Jer本身嘅工作都真係比較忙,但係我都係提早咗好多同佢哋講,最後好彩地,佢哋睇完日程表後,發覺今晚真係冇嘢做,於是就嚟到呢度,真係要多謝花姐。其實我真係唔當佢哋係嘉賓,而係今次演唱會嘅其中一部份。」

Alfred擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


Alfred擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


Alfred擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


Alfred擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


Jer擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


Jer擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


Jer擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


Jer擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


Jer擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


Jer擔任吳林峰演唱會嘉賓。(周倪瑩攝)


說到在台上公開向Jer下戰書,再度對打足球遊戲,他即笑說:「自從畀人半場炒8:0呢個恥辱發生咗之後,我真係練咗好多晚。其實嗰次係手掣問題,個手掣壞壞哋,如果換返個好啲嘅手掣,大家公平啲,可能都會輸嘅,但係唔會輸咁多囉,不過打機最緊要係開心。」事前吳林峰也有向Alfred、Jer及其他好友請教,歌唱部份先交給老師幫忙,而自己大部份時間都會問其他人如何應付心理質素:「技術層面嚟講,佢哋都會話『問咩吖!得㗎啦你!』但係我知自己事,所以都要去上堂。」

問到下次會否以更大舞台為目標,吳林峰直言現階段沒有任何目標:「我直頭係唔想有呢方面嘅計劃,硬係覺得有咗計劃之後,嗰樣嘢就會變得難做,所以都係順其自然。反而我會諗嚟緊仲可以做咩突破,呢個階段完咗,我可以點發掘更多方面嘅自己?到時候可以去到邊個場館,就再盡情咁同大家講啦。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!