掃呢頁CODE去手機

2021年10月22日 星期五

張明偉遭遇連環不幸? 深夜有賊入屋爆竊:真心驚! #張明偉

突然傳出張明偉離巢TVB。(IG@aaryncheung)「佐治」張明偉的官方資料顯示身高為180cm。(張明偉IG圖片)他說:「當時我個琴,相機,銀 ...




突然傳出張明偉離巢TVB。(IG@aaryncheung)


「佐治」張明偉的官方資料顯示身高為180cm。(張明偉IG圖片)


他說:「當時我個琴,相機,銀包都喺後座,可以話身家性命財產都喺哂到。好彩我鎖哂其他門,除咗司機位,因為去完廁所之後太攰唔記得鎖。如果唔係,人身安全+損失更難以想像,真係不幸中之大幸!!不過襯我訓著咗開我車門呢件事真係好猖狂,大家都要小心啲。」(IG@張明偉)


張明偉獲七師傅打救。(IG@aaryncheung)


張明偉指深夜遭賊入屋爆竊(IG/@aaryncheung)


張明偉指深夜遭賊入屋爆竊(IG/@aaryncheung)


Anita難道和George(張明偉飾)有感情線?(影片截圖)


露台有吧檯,屋主很會享受人生!不過張明偉身後是玻璃間隔,另一面就是睡房,較低私隱度。(電視截圖)


心如(蘇韻姿飾)以為廢青安向佐治(張明偉飾)借錢。(電視畫面)


在《愛·回家之開心速遞》飾演George一角的張明偉,今年年頭在IG出post指自己被人開車門偷竊。(IG@張明偉)
















George(張明偉飾)同池美麗(鍾凱琪飾)將會有一場親密戲。(YouTube影片截圖)


張明偉日前在Instagram曬出一張爆肌相片,獲不少網友讚好。(Instagram/@aaryncheung)


張明偉赤膊上陣確令不少觀眾眼前一亮。(《好日子》畫面)


張明偉曾以韓志龍之名拍MV。(網上圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!