掃呢頁CODE去手機

2021年11月24日 星期三

炎明熹(GiGi):放學去拍劇勁辛苦 炎明熹喊唔出導演出招KO #炎明熹

無綫「聲夢小花」炎明熹(Gigi)日前於學校為新劇《青春本我》拍攝,由於當晚傍晚時份拍攝,Gigi放學便要趕過來開工,故一臉疲態。此劇快拍快播,更已定 ...






無綫「聲夢小花」炎明熹(Gigi)日前於學校為新劇《青春本我》拍攝,由於當晚傍晚時份拍攝,Gigi放學便要趕過來開工,故一臉疲態。此劇快拍快播,更已定於下月5日播映,她謂:「拍埋呢幾日就完,少少攰,因為放學就過嚟,辛苦梗係辛苦,但自己已經享受咗個過程。(有戲癮?)係有咗投入感覺,前排開始有啲經驗,開始唔捨得,之前拍喊戲我喊唔出,導演就引我喊。(佢點引你?)就係唔講得,因為唔係幾想用眼藥水,到第2次拍時我就MOOD到喊得出。」說到劇中角色如她現實生活中一樣,比較文靜,她謂:「因為導演都想角色附合自己真實性格多啲,所以叫「青春本我」,咁樣自己容易少少,如果突然要我演啲活潑角色,可能難HANDLE啲!」她又指未有想法之後想演甚麼角色,自言是一個「沒諗法」的人,「如果有一樣嘢我好想做我會講,但係我又冇乜經驗,不如公司決定咗再安排畀我嘗試。」


此外,說到劇中母親陳煒指見她很瘦,故不時買東西給她吃,Gigi聞言即開心謂:「係呀!陳煒媽媽真好人,第1次見佢覺得佢做戲真係好犀利,之前收到劇本我有幻想畫面出嚟,但到真係拍嗰日,係真係同我幻想嘅一樣,仲要係更加好,我真係嘩咗出嚟!陳煒前輩個樣好深刻喺我個腦度,佢個樣好容易記,好親切,有似曾相識嘅感覺。」


她透露拍完此劇會忙於為本周日的《星光熠熠耀保良》綵排,問她平時與其他「聲夢學員」開工時有否一起唱歌,她笑謂:「因為我哋拍劇少咗好多時間練歌,所以一得閒就忍唔住唱吓,正式時就會變得好安靜、投入。」


另外,ViuTV的《全民造星IV》中,花姐至愛的邱彥筒同樣是劉海髮型,更被指與Gigi好相似,她說:「我近排拍劇都冇乜點留意,但有聽人講過,因為一拍嘢我就好少睇手機,會MISS咗好多嘢,但我覺得每個人性格都唔同,所以冇話邊個似邊個。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!