掃呢頁CODE去手機

2021年12月3日 星期五

代蓮曦丹美•專訪|豪擲七位數與意大利品牌推首飾 鼓勵大眾愛自己 #代蓮曦丹美

一直以來,Daisy在時尚方面發展不俗,獲得不少品牌青睞,是各大時裝周的常客,今次能夠著手與RETROCHIC合作,她也感到很榮幸:「呢個品牌本身係一 ...






一直以來,Daisy在時尚方面發展不俗,獲得不少品牌青睞,是各大時裝周的常客,今次能夠著手與RETRO CHIC合作,她也感到很榮幸:「呢個品牌本身係一個新品牌,但佢係請意大利工匠家族手工打造,所以我相信我嘅先鋒DNA可以同意大利復古高端高品位嘅首飾中西結合,而且首飾都係男女同款,我希望帶出背後嘅價值觀係中性風同無性別風,因為時尚無邊界,無論背景、貧窮與富有、國籍、膚色等,我哋都能夠彰顯出最好嘅一面。」

對於今次的合作,Daisy投入了很多心思,除了豪擲七位數之外,所有大小事務都親力親為:「由設計稿到而家應該有一年幾,今次嘅發佈會都籌備咗半年,但係因為第一次冇咩經驗,所以好多嘢都有待進步和提高。」Daisy Select x RETRO CHIC主打12款,24k金混搭巴洛克珍珠,帶出「C’est La Vie(這就是生活)」的理念,無論生活好與壞,希望大家都保持樂觀積極的態度。在設計方面,也融入了很多Daisy的個人風格:「大家都知我係選港姐出身,但都話我係『非典型』港姐,因為我自己比較鍾意型格風格,而且我不認為女仔應該有一個刻板印象,所以我希望打破呢種邊界,就好似我嘅設計,硬朗、有棱角,即不完美、不規則,但卻閃閃發光,呢個係每個人獨有嘅特徵,就係愛自己、堅持自己。」在定位方面,Daisy表示大概四位數左右,不想喜愛它的年輕人有經濟壓力。

眼見自己的設計得到朋友與顧客的支持認可,Daisy也感到很欣慰,但其實在這些光鮮的背後,她承受了不少壓力:「唔知有幾多個深夜一個人痛哭,以前咩都係人哋安排好,但作為品牌創始人,我要去照顧所有人,好多嘢都唔知對錯,真正體會到創業嘅艱難,而且我嘅市場係意大利、法國、內地、香港等,多地線上線下發佈,所以工作量巨大,壓力都好大,所以對我嚟講都係一個挑戰同學習嘅機會。」Daisy坦言,有時工作負荷量比較大的時候,容易自我懷疑、迷茫,不過見到每一個新的作品由構思到成形,會很有滿足感,也暫時忘卻了所有的辛酸。

不講不知,其實Daisy私底下還有一個隱藏身份,就是「造型師」,她透露:「而家有好多香港當紅嘅明星邀請我做佢哋嘅Image Director,都係一個唔錯嘅嘗試,包括施匡翹、謝高晉、白雲,之前幫過朱晨麗、溫碧霞,佢哋喺海外領獎以及盛大場合嘅Image全部係我來打造,佢哋個人都畀反饋我,話呢個係佢哋穿戴最舒服嘅一次,所以雖然我唔係職業造型師,但經我手去打造嘅明星藝人,佢哋對我嘅搭配能力係高度認可,呢個都令我覺得喺fashion方面意外有個莫大成就感嘅地方。」Daisy指她是仗義幫忙,每套都是上萬塊的高定晚禮服,藝人只需要出運費以及乾洗費。

儘管在時尚方面投入了很多精力,但Daisy笑言影視方面也不敢怠慢,接下來有兩套電影即將開拍,全部都是耗資上億的大製作,馬上還會拍攝YSL的彩妝代言廣告。對於品牌未來的發展,Daisy希望走國際化路線:「我獲得歐美時尚圈嘅認可,希望將呢啲時尚尖端以及最前沿嘅時尚元素,融入喺適合亞洲,以及大中華市場嘅產品當中,用自己嘅價值觀帶動市場嘅一些消費。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!