掃呢頁CODE去手機

2022年1月25日 星期二

戴耀明:戴耀明化身「進擊的巨人」 化妝時間歷來最長 #戴耀明 #進擊的巨人

藝人戴耀明為剛於myTVGold上架的日本連載人氣漫畫《進擊的巨人》宣傳,擅長「扮嘢」的他,化身成超大型巨人「進擊的耀明」,更「戴」上化妝師為他即席畫 ...






藝人戴耀明為剛於myTV Gold上架的日本連載人氣漫畫《進擊的巨人》宣傳,擅長「扮嘢」的他,化身成超大型巨人「進擊的耀明」,更「戴」上化妝師為他即席畫上的口罩,走進街頭融入生活。戴耀明接受東網訪問時,坦言當日一共有3個化妝師,用了2個小時為他化妝,他謂:「呢套《進擊的巨人》我都有睇過,化呢個妝係我喺TVB咁耐以嚟化得最耐嘅一個。」


說到他於現時熱播劇《青春不要臉》中飾演訓練班李Sir甚為出色,有別於以往的他,他不諱言初時監製找他時,他以為是要做一個不正經、反派的阿Sir:「點知唔係!佢話要我演一個同年輕學生有笑有淚、有血有汗嘅導師,我都好奇怪,之前因為公司搵我做嘅都係色迷迷望住女主角、打劫阿婆嘅衰角色,總之冇好嘢,但今次我覺得監製、編審都好大勇氣,佢哋話人哋睇咗我廿幾年都係之前嘅戴耀明,今次梗係要做不一樣嘅戴耀明拍前我哋都試咗好多次,試講嘢嘅Tone,一舉手一投足都要似阿Sir,拍攝嗰2、3個月自己都要盡量斯文啲。」


他又指網上有不少網民都留言「估你唔到」,出街時都有人叫他做李Sir!戴耀明表示與一班後生仔拍得很開心,回想廿多年前自己讀訓練班時,他又表揚劇中飾演訓練班同學的後生演員:「佢哋可能對白唔多,好多時都係群戲,但冇佢哋又拍唔成訓練班嘅戲份。大家都拍得好Enjoy,一股傻氣,就好似以前我哋讀訓練班時咁,一股熱血。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!