掃呢頁CODE去手機

2022年1月25日 星期二

林欣彤:林欣彤向愛犬作最後道別 望下世再續前緣 #林欣彤

歌手林欣彤(Mag)月初透露愛犬兜兜離世,當時佢發長文表達不捨,指兜兜係佢第1隻養嘅狗狗,過往10多年來為佢帶來無數歡樂,於其人生佔好重要嘅位置。昨日 ...






歌手林欣彤(Mag)月初透露愛犬兜兜離世,當時佢發長文表達不捨,指兜兜係佢第1隻養嘅狗狗,過往10多年來為佢帶來無數歡樂,於其人生佔好重要嘅位置。昨日(23日)兜兜進行火化儀式,Mag於社交網上載見愛犬最後一面嘅照片,又分享近日心情,坦言最近情緒低落但也努力強顏歡笑:「這陣子我偶爾會淚崩,心像穿了一個洞,不過我也很努力地繼續追趕著正常的生活步伐,努力地笑,努力地學逗大家笑,努力地埋頭苦幹。『有時頂到頂唔順就狠狠地爆喊一陣』,這是我最近的方案,All I wanna say is,疏導情緒是必須的。」


佢要向愛犬作最後道別:「兜,好愛好愛好愛好愛你,好多謝你帶畀我哋嘅一切。如果你投胎再做狗狗,再嚟搵我哋呀,投咩都好,希望你投個靚胎啦,或者一直留喺天堂,開心自由。推進火化爐時,我不想看,媽媽勇敢地按下了按鈕,那刻我逼自己行近了幾步,隔著玻璃看著火爐,遠遠地面對著那具只剩下白色皮毛的軀體,終於說出了,再見啦 細細佬,兜。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!