掃呢頁CODE去手機

2022年1月11日 星期二

冼靖峰:狂谷處男劇收視 冼靖峰張馳豪自爆肥仔黑歷史 #冼靖峰 #張馳豪

「星夢幫」兄弟冼靖峰(Archie)及張馳豪(Aska)為谷處男劇收視,不惜各自自揭「肥底」黑歷史,冼靖峰爆中三脹至接近200磅,餐餐雞髀、撈麵;張馳 ...






「星夢幫」兄弟冼靖峰(Archie)及張馳豪(Aska)為谷處男劇收視,不惜各自自揭「肥底」黑歷史,冼靖峰爆中三脹至接近200磅,餐餐雞髀、撈麵;張馳豪則小六時慘遭「欺凌」,更自悲到要改名望轉運。


無綫青春新劇《青春本我》討論度高企,Archie於劇中角色非常貪靚,笑言被導演逼講「核突嘢」︰「有句台詞係『我希望永遠都係咁完美』,話係專登設計畀我,一隻字都唔可以改。(你現實中都貪靚。)唔係!咁唔靚先要貪呀嘛!哈哈!」
講到首集就被公開細個肥仔相,他笑話有好多人問是否整過容,但他堅決否認︰「影呢張相嗰陣,應該係5、6歲,每日開心瞓飽就食、食飽就瞓。」直至去到中三,體重直逼200磅終於識醒,立心減肥︰「嗰陣同自己講190幾、未到200磅都唔係好肥啫,每個小息食雞髀、撈麵,但之後同學笑肥,然後玩捉迷藏永遠都係我第一個輸!捉人又唔夠人跑,加上爸爸驚我身體有事,就叫我去驗血。」


豈料身形高、瘦,完全跟「肥」字扯不上關係的Aska竟說有同感,他自爆小六前是肥仔一名,亦曾被恰、被笑,就連英文名都「出賣」他︰「我原本個名其實係『Oscar』,小五嗰陣時,同班有3個肥嘟嘟嘅同學,名係一樣,成個組合咁!所以就好唔鍾意個名,覺得『O』字好圓、好脹,然後因為好鍾意楊宗緯(台灣歌手),就跟咗佢改名做『Aska』。」


Aska和Archie同是演戲新丁,不約而同說希望有機會接拍警匪片,Archie說想飾演黑社會頭目,更謂特別想同姜皓文合作,眼見對方於《青》劇演炎明熹爸爸,大叫羨慕︰「擦身而過呀!我好想同佢合作,然後偷師!真係特別鍾意睇佢做戲,覺得有佢喺度嘅場口好睇好多。」至於Aska就話好想嘗試做特警、臥底角色,最想合作的對象,是早年在劇集《神鎗狙擊》中演繹單手攀石,另一隻手傾電話這經典一幕的謝天華。


化妝:King Yip @ KingsMakeup
髮型:Hugo Poon @iiAlchemy

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!