掃呢頁CODE去手機

2022年1月21日 星期五

COLLAR有成員自爆曾幫艾粒伴舞 少爺占:咪再同人講,會變黑歷史 #COLLAR #少爺占 #甄子康

女團COLLAR上周三(12/1)正式出道,雖然至今已經超過一個星期,但宣傳攻勢仍然未停,今日(20/1)便輪到少爺占和Donald主持的叱咤903節 ...




女團COLLAR上周三(12/1)正式出道,雖然至今已經超過一個星期,但宣傳攻勢仍然未停,今日(20/1)便輪到少爺占和Donald主持的叱咤903節目《聖艾粒LaLaLaLa》播出她們的訪問。節目一開始,八女便齊齊向前日踏入48歲的Donald大唱生日歌,氹得壽星仔非常開心,而她們亦有自揭不為人知的事情,最爆的莫過於So Ching(蘇芷晴)原來曾經為少爺占和Donald組成的艾粒(ILUB)伴舞:「其實我有做過你哋Dancer!」Donald聞言後即說:「有番印象喇,好恐怖!」至於少爺言則謂:「你呢啲唔好再同人講喇,會變黑歷史!」非常搞笑。另外,主持問她們會否諗過之後單飛出Solo作品時,除了Day(許軼)外全員都有舉手,Day解釋:「我仲未諗呢樣嘢,我哋啱啱成團,仲有好多實力上、心態上不足,都係我準備好先,唔想有咩差錯!」而問到之後想拍劇集還是大型廣告時,So Ching、Candy(王家晴)和Ivy(蘇雅琳)便揀拍廣告,其餘成員便指自己想拍劇。

點擊下圖觀看相關圖片:

COLLAR八位成員接受少爺占和Donald訪問。(Facebook/@ILUB TV)


So Ching曾在2017年《JOOX ILUB C ALL MOMENT Concert》為艾粒伴舞。(影片畫面)


So Ching曾在2017年《JOOX ILUB C ALL MOMENT Concert》為艾粒伴舞。(影片畫面)


So Ching曾在2017年《JOOX ILUB C ALL MOMENT Concert》為艾粒伴舞。(影片畫面)


So Ching曾在2017年《JOOX ILUB C ALL MOMENT Concert》為艾粒伴舞。(影片畫面)


COLLAR接受Do姐鄭裕玲訪問 Day自稱「小型戰機擔當」係咩玩法?

COLLAR八位成員齊到商台接受Do姐鄭裕玲訪問。(Instagram/@do_do_cheng)


COLLAR八位成員分享自己在團中的「擔當」。(Instagram/@do_do_cheng)


「養生擔當」芯駖。(Instagram/@collar.weare)


芯駖「檢視大家食嘅嘢會唔會熱氣、太油膩,鞭策大家早啲瞓。」(Instagram/@collar.weare)


「食量、坦克車擔當」Ivy。(Instagram/@collar.weare)


Ivy:「我鍾意幫佢哋清晒食剩嘅嘢,因為我自己忍唔到口,同埋我鍾意做Gym,無情力好勁。」(Instagram/@collar.weare)


「坦白擔當」Winka。(Instagram/@collar.weare)


Winka:「我知道收埋情緒會變心結,我會鍾意坦白講,有一次影相我企最側邊,我就直接同Day講叫佢同我交流。」(Instagram/@collar.weare)


「智慧擔當」Candy。(Instagram/@collar.weare)


Candy:「我覺得自己好聰明,我成日有好多鬼主意整蠱佢哋。」(Instagram/@collar.weare)


「廁所、緊張擔當」So Ching。(Instagram/@collar.weare)


So Ching:「因為我成日都好易急,去到新環境,臨做正經嘢我都會去廁所先。」(Instagram/@collar.weare)


「打雜擔當」Gao。(Instagram/@collar.weare)


Gao:「可能執下垃圾!」(Instagram/@collar.weare)


「照顧擔當」Marf。(Instagram/@collar.weare)


Marf:「我未必Take Care晒所有嘢,但係見到我就會做……最大嘅照顧係拎相機出嚟同佢哋影相。」(Instagram/@collar.weare)


「小型戰機擔當(會解體)」Day。(Instagram/@collar.weare)


Day「我係會漏低嘢,成日撞到人,或者自己整到自己。」(Instagram/@collar.weare)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!