掃呢頁CODE去手機

2022年2月16日 星期三

丁子朗:車轉車瞞天過海「幽會」 丁子朗疑暗撻戴祖儀 #丁子朗 #戴祖儀

藝人戴祖儀早前喺劇集《青春不要臉》中,同對手丁子朗有唔少激情戲,當中二人大玩男上女下激戰梳化一幕更加係引嚟極大回響,更有傳二人咀出愛火花,秘密撻着!日 ...






藝人戴祖儀早前喺劇集《青春不要臉》中,同對手丁子朗有唔少激情戲,當中二人大玩男上女下激戰梳化一幕更加係引嚟極大回響,更有傳二人咀出愛火花,秘密撻着!日前佢兩個私下「蜜會」,雙雙喺將軍澳電視城完成宣傳工作之後,就分別各自揸車離開電視城,不過丁子朗將車駛入附近一個屋苑嘅停車場,點知一個轉身,佢就鬼祟坐上一早停泊屋苑外嘅戴祖儀座駕。二人匿車廂談心15分鐘後,及後丁子朗再電召另一部七人車離去,跟住再同戴祖儀扮前後腳前往西貢,疑似上無綫高層樂易玲寓所拜年,令二人關係更顯撲朔迷離。


東網就緋聞一事聯絡丁子朗,佢就直指係誤會:「真係有少少流,只不過係因為佢唔識路,所以佢同我就等緊我個Friend架車嚟,再跟住揸去另一個朋友屋企。嗰時我仲同佢講『都係廢事上你架車等喇,廢事畀人話我哋幽會』點知真係畀人影到喺架車出面…唉……所以都真係有少少無聊。」佢更加斬釘截鐵指同戴祖儀係「100%朋友」:「多謝大家咁鍾意套劇,我同佢係100%朋友,落閘!冇可能發展!」


至於戴祖儀亦於社交網晒出與丁子朗嘅對話記錄,力證當時只係坐車會合朋友,並指:「話說當日與丁子朗做完青春不要臉的宣傳活動後,因為疫情關係,我們都決定避免外出食飯,所以我們去公司的同事家食飯,討論將來的工作,與最近的表現評價。本來丁子朗是跟經理人車去的,但因為經理人未到,所以他就上了我的車等,然後就是大家見到封面的那一張相,大約5分鐘後,他經理人到了,他就落車改乘經理人的車過去,就是這麼簡單。如果倒帶回去那一天,我仍然會這樣做!因為那天其實很冷,要丁子朗在外面捱凍,我舒舒服服在車裏面等,好像不太人道了吧。」又表示傳出緋聞後粉絲為佢感高興,佢就笑言:「但對於不是事實的東東,惟有抱着心痛和可惜嘅心情,說一聲:又要粉絲們失望了。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!